A
Gast
(Gelöschter Account)
na supa... und i, hob zwar an forst, bewirte den aber net, also geh i leer ausAls Forstwirt hab i immerhin die Qualifikation dafür
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
na supa... und i, hob zwar an forst, bewirte den aber net, also geh i leer ausAls Forstwirt hab i immerhin die Qualifikation dafür
I hab ned behauptet, dass i den bewirte. Owa Bauernkrankenkassa derf i trotzdem einzohlnna supa... und i, hob zwar an forst, bewirte den aber net, also geh i leer aus![]()
genau der erlagschein, und der von einer andren "behörde", die san mir am liebstenI hab ned behauptet, dass i den bewirte. Owa Bauernkrankenkassa derf i trotzdem einzohln
Na herrlich! Was mochst jetzt?So jetzt treibt auch bei uns der Wolf sein unwesen![]()
bitte, leit wos mi sympathisch sind hob i gern mit dabeihey du... danke für die einladung
do bist sowieso gern gsehn, wir tam jo a römisch zählenAls Forstwirt hab i immerhin die Qualifikation dafür
host koa flintn?So jetzt treibt auch bei uns der Wolf sein unwesen![]()
nix do, du gibst uns die kroft, das ma schepfn wia die viechana supa... und i, hob zwar an forst, bewirte den aber net, also geh i leer aus![]()
kaunst mei erlagscheine a glei homgenau der erlagschein, und der von einer andren "behörde", die san mir am liebsten![]()
heuer woxst da woazbam owa sche zachJo grias di olde Hittnwos geht den ba dir? Wogst da Woazbam schur?
![]()

Ja i glab i muss mir eh ane besorgen auf an etwas anderem Weghost koa flintn?![]()
Ich bin zum Glück noch nicht betroffen, aber 2 de was ich kenne.Na herrlich! Was mochst jetzt?
Jo des is a zuwa zichts Problem von dem jetzt kana mehr was wissen wü und wennst die Wuif verrammst muassts hoid tiaf eigrabn das da ordungschip net gfundn wird!Ich bin zum Glück noch nicht betroffen, aber 2 de was ich kenne.
Laut dem Wolfbeauftragten is des lei a Fuchs auf da Wildkamera.
De haben ja alle an Schuss.
Den Unterschied kennt sogar mei kleiner Neffe mit 5 Jahr
Owa schalldämpfer net vagessen!Ja i glab i muss mir eh ane besorgen auf an etwas anderem Weg![]()
Ja i glab i muss mir eh ane besorgen auf an etwas anderem Weg![]()