G
Gast
(Gelöschter Account)
nee, des profil loss i, zur ärgernis meiner größten bekämpferSo wia i. I hob hiazd owa um Löschung aungsuachd.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
nee, des profil loss i, zur ärgernis meiner größten bekämpferSo wia i. I hob hiazd owa um Löschung aungsuachd.
nee, des profil loss i, zur ärgernis meiner größten bekämpfer![]()
den hob i eigentli scho im märz zognI ziag an Schlussstrich
den hob i eigentli scho im märz zogn
tjo es hot scho seinen grund warum i mi aus die threads zruck zogn hobDes Forum baut imma mehr ob. Friacha woas lustiga do. Hiazd bestengan de meistn Threads aus de gleichen 8-10 Leit. Und speziö im wmdg hosd ois Neicha koa Chance zan einkeima.
tjo es hot scho seinen grund warum i mi aus die threads zruck zogn hob
hois und beinbruchI hobs nu des oane oda aundane Moi probiert, woa fia de Fisch. Drum vazupf i mi hiazd.

hois und beinbruch![]()
is rechtNa hoffentlich ned
I möd mi moi auf WhatsApp ba dir
is recht
hätt scho gschriebn, wenn mi ned wieda mei müchfiaba in griff hätt
Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
i giaß eich aus vulkanien zruckGruss aus Oberösterreich,schöne Pfingsten

butter, topfen, schlagobers und latella hab i gmachtdaungschee,wos host mit müchfiaba?
nee, des moch i nur für privat und a bisserl mehrbrav,wennst so vieles selbst vermarktest
Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
i wünsch euch auch a schönes pfingstwochenendepasst ja auch,also schönen sonntag,warte gerade auf heidi,die kommt zum mittagessen,LG JO