I
Gast
(Gelöschter Account)
Servus @Mitglied #527124!
Jz hat sich des Erdäpfel kutschieren auch erübrigt.... de grüne Mafia hat sie bei uns herunten auch scho im Sortiment
![]()
Grias Di!
Sowos bleds. Werds wieder nix mit an Fick
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Servus @Mitglied #527124!
Jz hat sich des Erdäpfel kutschieren auch erübrigt.... de grüne Mafia hat sie bei uns herunten auch scho im Sortiment
![]()
dann nogl sche zwischen die krallen eini.... brauchst ned so schreien, so dearisch bin i daunn a nu ned
Des telefonieren mit dir dauert owa imma 1-2 h... sovü Zeit haum wir Bergbauern ned... wir miaßn derzeit schließlich d'Hendln in da Leitn annageln, dass ned o'kugln
![]()
jo mei, gwußt hob imma scho wia´s recht wär, owa zeit hob i mi nie dafür gnummen... du hast des selber auch noch nie gemacht??
...und mir erklärst im vorigen Frühjahr recht, wie i meinen Weinstock zuschneiden soll![]()
de kriegen zu Weihnachten echte Stubaier Zwölfzackerdann nogl sche zwischen die krallen eini![]()
..vllt will im nächsten Joahr d'Schwiemu eh scho wieder a andere Erdäpfelsorte, dies dann bei uns wieder ned zu kaufen gibtGrias Di!
Sowos bleds. Werds wieder nix mit an Fick
![]()

..vllt will im nächsten Joahr d'Schwiemu eh scho wieder a andere Erdäpfelsorte, dies dann bei uns wieder ned zu kaufen gibt![]()

Oiso besteht nu Hoffnung
![]()
.... aber sicher doch, werd ma glei nach dem versprochenen Kaffee und Kuchen zum Schnaxln übergehen 
.... aber sicher doch, werd ma glei nach dem versprochenen Kaffee und Kuchen zum Schnaxln übergehen
![]()
... i werd dich einfach mit soviel Kuchen vollstopfen, dassd nur mehr kugelstJawoi, so gheat des![]()
... i werd dich einfach mit soviel Kuchen vollstopfen, dassd nur mehr kugelst![]()
![]()
... mocht nix, meine Vegln g'hörn eh manchmal rausgelassen... i loss ma jo ned ins Hirn schei...Dir werd i soiche Blödheiten ausn Kopf vegln![]()
... mocht nix, meine Vegln g'hörn eh manchmal rausgelassen... i loss ma jo ned ins Hirn schei...![]()
Nachn nächtlichen Krapfen backen, bin i heut doch scho ziemli müde. I wünsch euch a gute Nacht

wort, i moch des söwe@Mitglied #562244 hoid de Ohren steif und ois guade. I hau in Huad drauf do![]()
wort, i moch des söwe
i hob den huat scho fost vor zwoa monat drauf ghaut, nur as profil hob i no ned leschn lossnGuad. Ba mir is scho in Arbeit.
i hob den huat scho fost vor zwoa monat drauf ghaut, nur as profil hob i no ned leschn lossn