I
Gast
(Gelöschter Account)
dann lass doch sie nach oben mag sicher auch mal reiten
I lass sie nu gaunz aundane Sochn mocha
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
dann lass doch sie nach oben mag sicher auch mal reiten
hast die verechnete zeit zusammengezählt ?
sag aber nicht für dich deine Arbeit machenI lass sie nu gaunz aundane Sochn mocha![]()
sag aber nicht für dich deine Arbeit machen
meine wü ned mehr matratze spün, und die deckn scho gor nedSicha bin i guad drauf. Und mei Frau is guad drunter
Sodale i foa schnö shoppen.
tjo, heit woit i a, und heit hot´s moi erbarmen um mi ghabtMei Frau woidad heit in da Fria scho. Najo eigentli woidads i mehr. Is owa a wurscht. Geil woas und des zöd.
tjo, heit woit i a, und heit hot´s moi erbarmen um mi ghabt![]()
und des hoaßt?Jojo Monatsend is![]()
und des hoaßt?
hahaDas se dei Schatzl zweng dem daboamd hod. Vielleicht.
... meine Arbeit... deine Arbeitsag aber nicht für dich deine Arbeit machen
so sollte es sein... meine Arbeit... deine Arbeit
Idealerweise teilt ma sich die Arbeit aufn Bauernhof![]()
Und was ist wenn es deine Partnerin möchte ?Guten Morgen,
Also ich faste nicht.
Bist narisch, i bin ja nit ihr Sklave. Vorallem Arbeite ich ja, wenn i do nix scheides zum Beißen kriag, kriach i ja am Hungertuch daherUnd was ist wenn es deine Partnerin möchte ?
Ok es war erotisch Fleischlos gemeintBist narisch, i bin ja nit ihr Sklave. Vorallem Arbeite ich ja, wenn i do nix scheides zum Beißen kriag, kriach i ja am Hungertuch daher
Mein Komentar auchOk es war erotisch Fleischlos gemeint
Fasten erhöht das Wohlbefinden und die GesundheitMein Komentar auch![]()
das Problem ist ich ernähere mich ausgewogen und da gehört auch Fleisch dazu, weil ich es mag und auch brauche