G
Gast
(Gelöschter Account)
aufgeiln tuast diWaun ned, daun teil mas hoid auf a boa Moi auf.
Sodale i werd hiazd nu schnö in de Büdathtreads schaun. Brauch wos zan locha.
tua ned um den brei redn
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
aufgeiln tuast diWaun ned, daun teil mas hoid auf a boa Moi auf.
Sodale i werd hiazd nu schnö in de Büdathtreads schaun. Brauch wos zan locha.
aufgeiln tuast di
tua ned um den brei redn![]()
najo, büdln gem mi ned vü
ob´s real a so lüstern san
oiso, meine is es real ned, und knipsn würd sie sich sowieso ned lossn
guat 95% san hier sowieso a lochnummaA scheins Beispü san de Büdln va dera Schweizer Tussi. Do üwaschlong se de Hawara jo kwasi und liken um de Wette. Fia mi is de Tussi weit wega va wos bsundan.
Is hoid a richtiga fisching for Compliments Thread.
Owa de Kommentare san lustig zan lesn.
ob die dann bei einer Nummer lachen ?guat 95% san hier sowieso a lochnumma
guat 95% san hier sowieso a lochnumma
wir mochn scho laung koa numma mehr, wurscht ob lachend, ernst oder stöhnendob die dann bei einer Nummer lachen ?
darfst dich halt nicht zu viel um deinen Traktor kümmernwir mochn scho laung koa numma mehr, wurscht ob lachend, ernst oder stöhnend![]()
ob sie falsch sind ? aber nicht für alles zielführendI glaub da Farmy setzt de Prioritäten foisch![]()
ob sie falsch sind ? aber nicht für alles zielführend
Awa gehi woas eh, i moch olles foisch
sicha, schreibt a jo unser herr @Mitglied #232906Awa geh
Ach man darf nit immer alles glauben was andere schreibensicha, schreibt a jo unser herr @Mitglied #232906
i bin hoit a gläubiger menschAch man darf nit immer alles glauben was andere schreiben![]()
meinst dass ich das geschrieben hab ?sicha, schreibt a jo unser herr @Mitglied #232906
zumindest hab´s ich so verstandenmeinst dass ich das geschrieben hab ?