- Reaktionen
- 16.205
- Checks
- 77
seit wann schenken die was ?@Mitglied #562244 hosd dei Weihnochtsgschenk va da AMA scho kriagt?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
seit wann schenken die was ?@Mitglied #562244 hosd dei Weihnochtsgschenk va da AMA scho kriagt?
das kann nicht einmal ich mir mehr leistennee, nur die überziehungszinsen va die schuidn zahlt![]()
nee, nur die überziehungszinsen va die schuidn zahlt![]()
i mi eh a neddas kann nicht einmal ich mir mehr leisten
tjo, i hoff das 12 monat friedlich bleimDamit de Güwekreuz Bank wieder stad hoid.
seit wann schenken die was ?
i woas ned, ohne des würd i leichter sterbenStimmt a wieda. Dafia muas ma se va eana sekkiern lossn.
I bin aus dem gaunzn Scheiss ausgstiegn.
tjo, i hoff das 12 monat friedlich bleim
grod noWerdns schon. Bist jo kreditwürdig.
i woas ned, ohne des würd i leichter sterben
grod no![]()
klor, wenn´s ned mehr geht, dann gemma zur grünen mafia bei warenausgabe schepfnAh geh. So schnö wird ned gstorbn.
wenn i no koane kinder hätt, müßt i a spermaprobe obgeben ob i überhaupt zeugungsfähig wäreich brauch gar nicht mehr kommen zu alt ist die Device
Ja der is hier anwesend, der HundDer oame Hund![]()
i kumm bei dir vorbei und bring so leckalis mitJa der is hier anwesend, der Hundder diefrisst
Ja der is hier anwesend, der Hundder diefrisst
Gemeint bin ichDei Hund is im EF aungmöd![]()
Danke nein, kannst eher ane Baldriantropfen mitnehmeni kumm bei dir vorbei und bring so leckalis mit![]()
wannst wüst an zweschkanenDanke nein, kannst eher ane Baldriantropfen mitnehmen![]()