- Reaktionen
- 21.539
- Checks
- 1
I suach scho ewig a kurze Schnittschutzhosn, find owa koane
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Mehr ols an Schnittschutz bei die Eier braucht ma eh nedI suach scho ewig a kurze Schnittschutzhosn, find owa koane
A haDe muast da söwa mocha![]()

Warad bled wenn ma si beim Holzn kastriertMehr ols an Schnittschutz bei die Eier braucht ma eh ned
ja das muss ich auch und das Schadholz aus dem Wald aufarbeitenNoch n Dreschn miaß ma mol Holzspalten, is owa a Gaude im Sommer
Wos gibt's bei dir zu dreschn?ja das muss ich auch und das Schadholz aus dem Wald aufarbeiten
Mich kannst dreschen weil ich ein so ein Depp binWos gibt's bei dir zu dreschn?
Mich kannst dreschen weil ich ein so ein Depp bin
ob es hilft weiß ich nicht
, a Depp bin nur iDa @Mitglied #78305 is jo a Reptil, ohne Sunn rührt si bei iahm nix
Da @Mitglied #78305 is jo a Reptil, ohne Sunn rührt si bei iahm nix

Dachte Du hast die Familienplanung eh schon abgeschlossenWarad bled wenn ma si beim Holzn kastriert
- wie die des letzte moi einag'schaut hat, is glaubi no die Valmetine schneegamsig umadumzogn
Des scho, owa trotzdemDachte Du hast die Familienplanung eh schon abgeschlossen![]()
![]()
![]()
Wos i woaß derf s Dahoam eh no holfnhärts was isn eigentlich mit meina Lieblingspomerantschn@Mitglied #538532
- wie die des letzte moi einag'schaut hat, is glaubi no die Valmetine schneegamsig umadumzogn
tat mi interessieren wies ihr taugt beim tischlern![]()
![]()
Eingebildet bist du nicht?, a Depp bin nur i