- Reaktionen
- 17.503
- Checks
- 82
ich bleib beim Bier ist erst die zweite halbe Maß von der ältersten BrauereiDafir scheckt mi jetzt a Mischung
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
ich bleib beim Bier ist erst die zweite halbe Maß von der ältersten BrauereiDafir scheckt mi jetzt a Mischung
Die Valmetine hot mehr gsoffnMuast scho einiges trunkn hobn![]()
![]()
![]()
Do hob i jo bei da oan Wiesn scho mehr zsamm brochtich bleib beim Bier ist erst die zweite halbe Maß
aber kein bayrisches BierDo hob i jo bei da oan Wiesn scho mehr zsamm brocht
Jo a kua sauft a mehr owa hoit nur WossaDie Valmetine hot mehr gsoffn
Mit da ältesten Brauerei wär i vorsichtigich bleib beim Bier ist erst die zweite halbe Maß von der ältersten Brauerei
Vor allem wass a kuah wenns gnua hotJo a kua sauft a mehr owa hoit nur Wossa![]()
De hob scho guate BiereMit da ältesten Brauerei wär i vorsichtig
ich nicht ist halt einmal WeihenstephanMit da ältesten Brauerei wär i vorsichtig
I mechat gor ned wissn wia vü de va Bier und Wein saufatJo a kua sauft a mehr owa hoit nur Wossa![]()
Sei vorsichtigich nicht ist halt einmal Weihenstephan
Des hot mei Mutta imma gsogtVor allem wass a kuah wenns gnua hot
Beimir di omaDes hot mei Mutta imma gsogt![]()
![]()
![]()
![]()
Beim Wossa sichaDes hot mei Mutta imma gsogt![]()
![]()
![]()
![]()
Sehr gutes Bierich nicht ist halt einmal Weihenstephan
sicher aber da muss ich ehrlich sein es gibt bessere Biere rein subjektivSehr gutes Bier
Loss den Blödsinn, offiziell kann s schon sein, owa tatsächlich trau i mi des mit nix behaupten
Mirhob a Gosthaus des schenkt des van Fassl aus und des schmeckt wirklich guatSehr gutes Bier
Is Gschmocksochesicher aber da muss ich ehrlich sein es gibt bessere Biere rein subjektiv