- Reaktionen
- 15.384
- Checks
- 1
Olso so vü Fuhren Mist führ i ned mehr wos i scho gfiaht hob
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
So is mir amoi beim Gülle fohrn gangen.In da Korwochn Mistführn hoaßt nix, do san viele Dahoam und wolln mit oan Biersaufn
Beim Mähen geht s mi a immer so, bei oane der kleinsten Wiesen hamm am längstn ztuan, bei andere kannst wiederum dadurscht. Wo trinkst nix, san s fost sauerSo is mir amoi beim Gülle fohrn gangen.
Kenn i vo wo.Beim Mähen geht s mi a immer so, bei oane der kleinsten Wiesen hamm am längstn ztuan, bei andere kannst wiederum dadurscht. Wo trinkst nix, san s fost sauer
Des is a guate Einteilung, owa uns dawischn s jo scho beim Mähen und Rechen. Mit da letzten Fuhr am Abend wird des a nix, do san scho olle AufgsessnKenn i vo wo.
Bei oana Wiesn schau i immer dass des da letzte Wogen is im Silo. Do kau i gmiatli a Bier trinken. Dawei wird dahoam brav niedergfiehrt. Daun passt des perfekt.
Vo dem red i jo gor nedDes is a guate Einteilung, owa uns dawischn s jo scho beim Mähen und Rechen. Mit da letzten Fuhr am Abend wird des a nix, do san scho olle Aufgsessn

As Bier gangad jo no, owa die TrotschareiKenn i vo wo.
Bei oana Wiesn schau i immer dass des da letzte Wogen is im Silo. Do kau i gmiatli a Bier trinken. Dawei wird dahoam brav niedergfiehrt. Daun passt des perfekt.
I hob GsD für die Saison gmua dahoam. Da Preis hod do a nu passt. Dafia gfrei i mi scho waun de Suppn goar isOwa da Dieselkrimi is scho Hevi![]()

Wor Gestern ned Korfreitog?Owa da Dieselkrimi is scho Hevi![]()

Wia i kaufn wollt ham systematisch nix gliefert und a keine Kaufe abgwicklt, olls KrüppelI hob GsD für die Saison gmua dahoam. Da Preis hod do a nu passt. Dafia gfrei i mi scho waun de Suppn goar is![]()
Mir wolltens a ned liefern. Vom Bestellen bis zur Lieferung worn 70c plus. Do hob i daun a bissi a Vitamin B versprüht. Auf oamoi is gangen.Wia i kaufn wollt ham systematisch nix gliefert und a keine Kaufe abgwicklt, olls Krüppel