Farmi´s Treffpunkt

• Ersteller Ersteller Gast
  • Erstellt am Erstellt am
Noch über 30 Stunden san die Kiah ihr Mulch a mol los gwordn. Melken und vorallem as Woschn is improvisiert, weil s Woschautomat ogschossn hot. Und fohrn tamma mit Notstromagregat

Im Winter mal ein paar Tage Strom vom Notstromaggregat ist ja normal.
Ich habe das so installiert das alles funktioniert im Haus, man hört nur dem Motor vom Traktor.

jo mei Schnee und Winter gehört ja zusammen und nett immer jammern ob die Sun scheint oder der Himmel weint es is wie es is
Jo, sche die Goschn holtn wenn einige elektrische Sochn umbrocht san und mit n Strom is a nix los, owa täglich muaß olls rennen.

Sorry, do schwimm ma ned auf der selben Welle

Nie bis jetzt ghobt
Ist für mich wirklich Standard im Winter, die Elektrik ordentlich angepasst im Haus.
Eigene Norstromsteckdose 63A, Netztrennschalter, und LEDs zum zu sehen sollte das Netz wieder Strom liefern.
Selbst in Sommer, wenn die Wartung am Netz machen, ich bin immer mit Strom versorgt

Ist für mich wirklich Standard im Winter, die Elektrik ordentlich angepasst im Haus.
Eigene Norstromsteckdose 63A, Netztrennschalter, und LEDs zum zu sehen sollte das Netz wieder Strom liefern.
Selbst in Sommer, wenn die Wartung am Netz machen, ich bin immer mit Strom versorgt
Spricht eh nix dagegen

Eben.
Bei uns hods gestern -5 Grad ghobt. Do is des Wurscht. Owa bei eich wor der Dreck schwa wie Schotter. Do gibt daun eben ois noch.

I hoff dassd boid wieder an Strom host. Kau mi an sowos a amoi erinnern. Do verzweifelst fost dabei.
Wichtig ist das man daraus lernt.
Wer vorbereitet ist den ist das egal auch wenn es Tage dauert

Zurück
Oben