Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Vielleicht am Wochenende wieder. Heut sans 3 Wochen das die Valmetine zum Schneefickn zsamm gricht gwordn is, genau am Heiligen Abend, so wurde er ein voller Arbeitstag und der Christtag auch
Host as ned darennen mögn und i hob di niedagschom?
Und dann im Wold vabudltHost as ned darennen mögn und i hob di niedagschom?
Host as ned darennen mögn und i hob di niedagschom?
Der Eisbär wor am Montag im Raum Wietmannsdorfjo fast so, I war im Auto und du hast mi mit da Valmetine unter an Schneeberg vagraben- a soa Schas
oaschkalt war ma außadem wie an @Mitglied #232906 sein Eisbär![]()
Wunderschönen guten Morgen Farmi's und beinahe Farmi's 
Jetzt schreibst as noch vollkommener, du mochst diWunderschönen guten Morgen Farmi's und beinahe Farmi's
![]()
Ein großer Dieselgenerator auf die Fronthydraulik ergibt ein kurzes KabelSchon allein das verlängerungskabel![]()
Tiafwinter steht erst bevor, owa dann kann n da @Mitglied #232906 wieder in sein Eiskeller einsperrnDer Eisbär wor am Montag im Raum Wietmannsdorf
Des wär sEin großer Dieselgenerator auf die Fronthydraulik ergibt ein kurzes Kabel![]()

So direkt habe ich das nicht gesagtDes soll af Deitsch hoaßn, das i nix tua
Bei manche is eh gscheiter wenns nix angreifn.So direkt habe ich das nicht gesagt
Früher wurde gesagt die einen arbeiten und die Anderen reden davon![]()
Tiafwinter steht erst bevor, owa dann kann n da @Mitglied #232906 wieder in sein Eiskeller einsperrn

Irgendwie muss man ja auch seine work life balance auch im Gleichgewicht halten
Du scheinst mi nu ned zu kennen ....des klane Glühwürmchen@Mitglied #187841chen hat aussadem ganz schüchtern einag'schaut in da Fruah - normalerweis wern do die neichn Weiba willkommen g'haßn oda
![]()

Du scheinst mi nu ned zu kennen ....i bi doch so a Furie und koa Weib.......
![]()
![]()
![]()
- und bei mir warst imma in da Kategorie Weiba 

Oiso i kau mi do aun nix erinnern....doch, doch, aus längst vergangenen Forumszeiten kanni mi no ganz dunkel erinnern- und bei mir warst imma in da Kategorie Weiba
- drei Kategorien gibts: Weiba - bese Weiba - ganz bese Weiba
![]()