- Reaktionen
- 9.373
- Checks
- 1
Griaß eich
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wos der Gogel ois woasLaut Google kann i Heut bis 16 Uhr Holzspalten
Wenn ich Dir so zuhören was Du alles tun möchtest bin ich vom Zuhören schon müdeLaut Google kann i Heut bis 16 Uhr Holzspalten
Google weiß alles, a wenn a nix woaßWos der Gogel ois woas
Moch des eh ned fuul time.Wenn ich Dir so zuhören was Du alles tun möchtest bin ich vom Zuhören schon müde![]()
Hob domols a an Winter ghobt das i zwenig für den laufenden Winter ghobt hob, so wie Heuer, nur glaub i ned so dramatisch. Heuer hätt i zu Weihnachten scho kolte Fiaß. Domols hob i holt glei weiter gspaltn und bis da Winter um wor sans 118 gwesn.Moch des eh ned fuul time.
Wia i domols 118 Bündl in oan Winter gmocht hob is mi Heut immer mehr a Rätsel
Is sie gfohrn wia nacha ka Rückwärtsgang mehr gangen is?Eigentlich bin i froh das die Geierwaly mit mir ned mehr sexlt, weil wenn s mit mein Knüppel so umgeht wia mit n Schaltknüppel vom Auto, na Fux guate Nocht![]()
Das nicht, aber sie haut die Gänge rein das oan as Herz weh tut. Ein Getriebe hat sie schon auf dem GewissenIs sie gfohrn wia nacha ka Rückwärtsgang mehr gangen is?
Wir ham a Schaffler die kannst nur mit an Automatn fahrn lassn. Sonst is alle Jahr die Kupplung obrennt , und a Hoibachs oder Kardanwelln abgrissn.Das nicht, aber sie haut die Gänge rein das oan as Herz weh tut. Ein Getriebe hat sie schon auf dem Gewissen
Warum?Der war gut.![]()
Mi habn beim Frühstück scho die Quäler aus der Firma mit die neuestn Hiobsbotschaftn angrufn.Warum?
Geht a irgendwo die Schalterei nicht?Mi habn beim Frühstück scho die Quäler aus der Firma mit die neuestn Hiobsbotschaftn angrufn.
Mi habn beim Frühstück scho die Quäler aus der Firma mit die neuestn Hiobsbotschaftn angrufn.
Na supa, des is imma voi klass, wenns di scho vor da Hackn nervn

i bin seit 4 Jahr im wohlverdienten Ruhestand. Ha haoba da @Mitglied #78305 hat eigentlich eh scho des Pensionsantrittsalter erreicht![]()
Na, gressas Ölbad.Geht a irgendwo die Schalterei nicht?