Farmi´s Treffpunkt

• Ersteller Ersteller Gast
  • Erstellt am Erstellt am
Tjo, des vergiss nie, owa wor eh a Dummheit. Sommer wor s und a gewittrige Zeit. Heurundballen hob i gmocht. Die Ballen hob auf n halben Bezirk vastraht no liegn ghobt. Damals wor da da Blockschneider mit Hubgerüst wo i auf n Kipper aufladen hob können. Oan Traktor hob i scho dort ghobt und bis i mit n Zweiten dort wor hot s holt scho wieda umebrunzt ghobt. Darunter sautrocken. Weil da Wind an Teil von der Plane von den Ballen owa blosn hot, bin i holt owe gfohrn. A Gstegn das d von oben nur die Fichtenwipfel gsehn host. Beim owe fohrn hob i um a Kurvn miaßn weil drunter a ca 25 Streifen wor, der auch für einen Motormäher zu steil war. Weil s gut ging fuhr ich nochmal runter, doch weil vom ersten mal a bisserl aufgrissn war, kam ich das zweite mal ins rutschen. Reaktion war so zu lenken, das ich senkrecht zu diesen Hang kam und den Blockschneider lies ich zu Boden. Weil da schon mehrere Jahre nicht mehr gemäht wurde, verfangte sich der Blockschneider und kam auf halben Hang zu stehen. Kleinen Gang hinein und runter gefahren. A Trottel wia i bin wollte ich noch einen mit rauf nehmen, owa ging nicht mehr. Als ich mit dem Anderen Heim fuhr wurde mir das Ganze erst bewusst
Sowos kau bled ausgehen, jo.

Zurück
Oben