- Reaktionen
- 12.186
- Checks
- 1
Wieviel solche Durchgänge hast du im Jahr?Habe meine Hühner am Sonntag Nacht verladen und jetzt ein paar Tage Erholung.
Dann waschen und wieder einstellen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wieviel solche Durchgänge hast du im Jahr?Habe meine Hühner am Sonntag Nacht verladen und jetzt ein paar Tage Erholung.
Dann waschen und wieder einstellen
Owa hot sicher auch seine Tücken
Du unterschlägst sicher ein paar 0na frage nicht -wanni ma vorstell daß ma vielleicht 30 gogatzade @Mitglied #680766auf amoi eifanga mauß
![]()
In da Nocht vaschlofn die as gogatzn ehna frage nicht -wanni ma vorstell daß ma vielleicht 30 gogatzade @Mitglied #680766auf amoi eifanga muaß
![]()
In da Nocht vaschlofn die as gogatzn eh

In da Friah worn an @Mitglied #260832 seine Gogatza (besser gsogt Krahra) scho wegnajo, scho - oba dafia gengans as dann in da Fruah um so heftiga an - oba mir taugat soa Gogatzarei ois Wecker eh- oba nur vo die @Mitglied #680766, net vo die Weiba
![]()
Etwa 4 je nach dem wie motiviert ich binWieviel solche Durchgänge hast du im Jahr?
Ja, seit Mittag in Wochenend RuheFangt des bei dir heit scho an?
Was meinst mit Tücken, es sand keine Türken dabei.Owa hot sicher auch seine Tücken
Damit ist gemeint das gar nichts einfach istWas meinst mit Tücken, es sand keine Türken dabei.
Doch, ist einfacher wie Kühe und deren NachzuchtDamit ist gemeint das gar nichts einfach ist
Olle bsuffa wia die Kia.Wer kennt des? Da Nochbar schreit ob du nochn Stoi kurz Zeit hättst.
Wia geht sowos aus?
jepOlle bsuffa wia die Kia.
Das Kopfweh vergeht wiederWer kennt des? Da Nochbar schreit ob du nochn Stoi kurz Zeit hättst.
Wia geht sowos aus?

Wer kennt des? Da Nochbar schreit ob du nochn Stoi kurz Zeit hättst.
Wia geht sowos aus?