- Reaktionen
- 62.180
- Checks
- 6
Beim Farmi sans bestimmt nur drei Strauffer...aber bei da Bergpomaranzn bin i mir da ned so sicher
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Beim Farmi sans bestimmt nur drei Strauffer...aber bei da Bergpomaranzn bin i mir da ned so sicher
Wos is des für a Maßeinheit?Beim Farmi sans bestimmt nur drei Strauffer...aber bei da Bergpomaranzn bin i mir da ned so sicher![]()
Hallo, gwürgt wird erst a schene Eckn afterHey, seid ihr nicht beim Afterwürg?
Eine ganz KleineWos is des für a Maßeinheit?
A haEine ganz Kleine![]()
Gu Morgn mitanaund
️
️

Servas.Grüß euch,
So das einwintern hat begonnen![]()
Wir fangen erst so richtig mit der Herbstorbeit aunGrüß euch,
So das einwintern hat begonnen![]()
Nein i hab nur noch die hälfte zum Anfian mitn Mist dann hab ich es.Servas.
Nu ned ganz. Oamoi muass nu obtrocknen.
Na wir fangen schon mitn Mist stran anWir fangen erst so richtig mit der Herbstorbeit aun
Wir tuan grod Mistführen für s Weizen anbaunNa wir fangen schon mitn Mist stran an
Mist is laung draußen, hob a ned vü. Owa die Acker müssen nu begrünt werden. Geht owa unmegli. Do gehst unter.Nein i hab nur noch die hälfte zum Anfian mitn Mist dann hab ich es.
Bei uns is fürn Herbst eigentlich zu trocken wena mich fragst
Drohnen is as neue SchlagwortMist is laung draußen, hob a ned vü. Owa die Acker müssen nu begrünt werden. Geht owa unmegli. Do gehst unter.

De fliagn daun mit da Kreiseleggen oder wos?Drohnen is as neue Schlagwort![]()
![]()
Woaß i ned, i woaß a ned wia ihr verträumter Pflanzenschutz funktionieren sollDe fliagn daun mit da Kreiseleggen oder wos?![]()