- Reaktionen
- 11.391
- Checks
- 1
Samstag will i starten, zuerst vorletzter Schnitt, dann anschließend gleich SilomaishäckselnLetzter Schnitt und Silieren steht jetzt noch an
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Samstag will i starten, zuerst vorletzter Schnitt, dann anschließend gleich SilomaishäckselnLetzter Schnitt und Silieren steht jetzt noch an
Samstag will i starten, zuerst vorletzter Schnitt, dann anschließend gleich Silomaishäckseln

Klor, trinkn tamma a.beim Maishäckseln warati eh gern amoi dabei- da kommt sicha ab und zua a feina Tropfn aussa
![]()
...kenn ich aus peru..chicha hasst der most aus weissen türkn (kukuruz) ...ähnlich an sturm...beim Maishäckseln warati eh gern amoi dabei- da kommt sicha ab und zua a feina Tropfn aussa
![]()
So gruasi häcksl i ned...kenn ich aus peru..chicha hasst der most aus weissen türkn (kukuruz) ...ähnlich an sturm...

Heuer mex i jo mit mein 2 reihigen PZ

Mex sogt ma im Volksmund zum Silomais, oder auch zum Feldhäcksler und mexn zur Orbeitkann ma des ana vom stoarischen übasetzen - I vasteh nur mex mex hex![]()
Wer wü mein Schedl und Gnack?
As Glumpat bleibt mi wieda iwaA gscheiter Traktor war ma liaba.

Die Resi hult a damit o
Durchn Kurpark Oberlaa, die oidn Weiber aufscheuchn
Putputputput.....Durchn Kurpark Oberlaa, die oidn Weiber aufscheuchn

Owa da Mais steht immer noch
Sogt s bloß, i hob vom 4.9. bis jetzt gorbeitet![]()
Nana, i bin jo scho a olts Weichei