G
Gast
(Gelöschter Account)
jo, schnee isoliert guat, owa wir san jo schneelosWird bei uns nix werden. Dazu hom ma zvü Schnee. Drunter is dreckig.
Owa guat warads olle moi.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
jo, schnee isoliert guat, owa wir san jo schneelosWird bei uns nix werden. Dazu hom ma zvü Schnee. Drunter is dreckig.
Owa guat warads olle moi.
wia meinst des jetzt?Mut kann man nicht kaufen.
I hob mit Begrünung ned vü zduan. Owa i hätt gedacht, des derf ma jetzt nimma und muass bis ins Frühjohr stehen lossn?wia meinst des jetzt?
kann jo sein, das a teilweise auf diese gelder verzichten. san eh nur in gfrotzlter höheI hob mit Begrünung ned vü zduan. Owa i hätt gedacht, des derf ma jetzt nimma und muass bis ins Frühjohr stehen lossn?
Wos des Beste is entscheiden ned wir, so die die es studiert haben.er is eigentlich mit scheibenegge und dem ganzen zeug dafür guat ausgerüstet, owa es kann jeder sagen was er will, böden im herbst gepflügt haben das beste wasserspeichervermögen
Unsere sogenannten Experten.die san jo mit der korrektur dafür noch immer nicht fertig.Bin scho neigierig, ob si die Inflation nexte Wochn auf unser Weihnachtsgeld a auswirkt.![]()
jto, die experten bringen sowieso no ollas um, egal bei wasWos des Beste is entscheiden ned wir, so die die es studiert haben.Unsere sogenannten Experten.
Des stimmt. Dann werden wir einfoch weiter kämpfen.die san jo mit der korrektur dafür noch immer nicht fertig.
i schätz, des wird 2023 werden und inflation ham´s dabei eh no nie berücksichtig.
eigentlich bekommen die ausgleichsahlungen immer weniger an gewicht
bleibt uns eh nix anderes übrig.Des stimmt. Dann werden wir einfoch weiter kämpfen.
guat das´d mi darauf erinnerst.Na guat, i muas wos tun.
Guten Morgen ! Wird das auch weniger?Bin scho neigierig, ob si die Inflation nexte Wochn auf unser Weihnachtsgeld a auswirkt.![]()
Pfiat di.guat das´d mi darauf erinnerst.
i muaß a
pfird di
Mehr wirds sicher ned.Guten Morgen ! Wird das auch weniger?
Inflationsanpassung haben wir gedachtMehr wirds sicher ned.
des kriagst nur duInflationsanpassung habe wir gedacht
von dir da freue ich michdes kriagst nur du![]()
nana, i bin vom foischn vereinvon dir da freue ich mich