- Reaktionen
- 5.267
- Checks
- 3
So groß is mei Wirtschoft a net dast hintnoche schnuppan muastMusst holt mit paar Tropfen den Weg markieren![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
So groß is mei Wirtschoft a net dast hintnoche schnuppan muastMusst holt mit paar Tropfen den Weg markieren![]()
Schod eigentlich .....jo @Mitglied #75495 des is a ka Büdl-Fred wo ma die Weiba wahllos mit sein Superspreader-Verteiler quer vo da Seitn angamselt![]()
Um wo`s geht`s?Meinst jetzt mi oder den @Mitglied #75495
I glaub heit hobn olle vaschlofn![]()
- nur net da @Mitglied #710783 - und beim @Mitglied #75495 zöhts net weil des war nur die übliche Nachtgamslerei 

- damiti mein miadn Hintern wieda in die Gäng bring 
jo stimmt- nur net da @Mitglied #710783 - und beim @Mitglied #75495 zöhts net weil des war nur die übliche Nachtgamslerei
apropos vaschlofen - wo isn eigentlich des @Mitglied #695416al![]()
so I jetzn biken - oba ohne @Mitglied #762664- damiti mein miadn Hintern wieda in die Gäng bring
![]()
@Catal schloft sicha no bis 10e -11ejo stimmt- nur net da @Mitglied #710783 - und beim @Mitglied #75495 zöhts net weil des war nur die übliche Nachtgamslerei
so I jetzn biken - oba ohne @Mitglied #762664- damiti mein miadn Hintern wieda in die Gäng bring
![]()
Ba uns hots grod gregnet 1-2MinutenBei uns regnts grod, do war nix mit biken
Ba uns hots grod gregnet 1-2Minuten![]()
Scheisse vaschlofnNa sicher, Vorhang zuaaußer. Na wü eh niemand
![]()
Um die Büdl, wer welche hotUm wo`s geht`s?![]()
Do würde dein Hintern schon erwachenjo stimmt- nur net da @Mitglied #710783 - und beim @Mitglied #75495 zöhts net weil des war nur die übliche Nachtgamslerei
![]()