- Reaktionen
- 10.769
- Checks
- 2
Ach so schlimm is es wohl nitOwa du host an Voteil, i schau die Radieschen in 30 Johr scho va Untn aun
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ach so schlimm is es wohl nitOwa du host an Voteil, i schau die Radieschen in 30 Johr scho va Untn aun
Wonn cumst ich frog fürn fleischhauerBrauch ma einen Termin![]()
![]()
Schon wieder austondSieht danach aus![]()
Der durchschnitt soll jo passenDes is holt schua a zimli junge gegen uns 2![]()
Jojo du cum, nix doWonn cumst ich frog fürn fleischhauer?
austond -ig bleim und mit k![]()
Ned das a damit seine Messer schleifn wüOder ob er eini schaut ,![]()
Doch doch, die san dann so groß wie Kürbisse, wenn i mit mein Düngerwert in die Venen fohrAch so schlimm is es wohl nit
Ja nur noch 30 Jahre![]()
Guat dasi nur die Hölfte davau hob, gangat jo hiaz schua am liabstn![]()
Eh nur mehr![]()
Also mi kinnan de Offn kreizweis, wia i meine Mindestbeitragsjahre hob, geh i
Gemma glei olle Zwoa
Suderts net umadum und hacklts liaba wos. Mei Pension muss zahlt wern.Bin dabei, ale guten Dinge sind drei![]()
Suderts net umadum und hacklts liaba wos. Mei Pension muss zahlt wern.

Nix hot mi da Herzkasperl troffn, bin eher positiv überraschtAnhang anzeigen 14488034
Für des das a über a Monat beim Anbau zuwenig Wasser hatte und recht ungleich aufging ist er recht schön und auch noch grün
So zu sagen a WastlwoazAnhang anzeigen 14488069
Er is holt eher kurz
Ich schau grad an woazvortrag im EFSuderts net umadum und hacklts liaba wos. Mei Pension muss zahlt wern.

Beschau macht der Tierarzt und der kommt ins Haus, jedoch nur bei richtige Rindviecher.Wonn cumst ich frog fürn fleischhauer?
Der kummt bei Sauviecha aBeschau macht der Tierarzt und der kommt ins Haus, jedoch nur bei richtige Rindviecher.![]()
![]()
![]()
Zahl eh auf 3 Stellen ein. Mehr gehr nitSuderts net umadum und hacklts liaba wos. Mei Pension muss zahlt wern.
Ja jetzt muss die aber ranhalten