- Reaktionen
- 4.588
- Checks
- 3
Guten Morgen olle mitanaunda
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
in die RundeKaust iwahaupt umgeh mit die Wezstua und Sengstn?Wo eigentlich meine Schleifstoa grod rum liegn?
Denk gleich guat wia duKaust iwahaupt umgeh mit die Wezstua und Sengstn?![]()
Nana, i brauch fir mein Pz 180S wöcheKaust iwahaupt umgeh mit die Wezstua und Sengstn?![]()
Vielleicht, möglich isa owa Vielleicht a wieda net, Vielleicht woas irgendwer wos, imma des VielleichtOb si da @Mitglied #550883 und die @Mitglied #762664 hier vaobredet ham?
Friara hobis Taungln a kinnan, owa net mit der reidign Maschin zan drucken.Denk gleich guat wia du
Du kummst mi vor wia da Hauns i woaß ned wia s Weatta wirdVielleicht, möglich isa owa Vielleicht a wieda net, Vielleicht woas irgendwer wos, imma des Vielleicht![]()
Aso, I Thema vaföht, bin eh schon wieder ruhigNana, i brauch fir mein Pz 180S wöche
Mi kimmb vir du host scho mehr valernt wiast kinnan hostFriara hobis Taungln a kinnan, owa net mit der reidign Maschin zan drucken.
Da Seppl woas a meistns netDu kummst mi vor wia da Hauns i woaß ned wia s Weatta wird
Najo, an Muschiwetzstoa hamma jo aAso, I Thema vaföht, bin eh schon wieder ruhig![]()
Na za de gher I net wos olles kinnan und nix wissenMi kimmb vir du host scho mehr valernt wiast kinnan host
Der a ned?Da Seppl woas a meistns net

Ah nedaNa za de gher I net wos olles kinnan und nix wissen
Owa vielleicht kimmb Heit oder Morgen damit no a PacklwognAso, I Thema vaföht, bin eh schon wieder ruhig![]()
Jo, vielleichtOwa vielleicht kimmb Heit oder Morgen damit no a Packlwogn