- Reaktionen
- 8.185
- Checks
- 1
10 000 gut Stunden zum nächsten ServiceBis jetzt 10tsd auf einem![]()
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
10 000 gut Stunden zum nächsten ServiceBis jetzt 10tsd auf einem![]()
![]()
Host jo du gmoant das immer noglt
- des sagi nur zu andere @Mitglied #189387 
Des is jo ned negativ gmoant
Wer schaut si denn so was anAm 16.September soll s mit Bauer sucht Frau losgehen
Am 16.September soll s mit Bauer sucht Frau losgehen

Es warat eventuell möglichGuten Morgen @Mitglied #550883 möchtest du mit mir @Mitglied #762664 en?
Kleines Problem gibt es, ich hoffe du hast einen Ständer, denn ich habe keinen![]()
![]()
I grundsätzlich scho laung ned mehr, owa wia mei ehemaliger Lohndrusch dabei wor hob i scho gschautWer schaut si denn so was an![]()
![]()
Da Bua ramt jo as Dirndl va da @Mitglied #680766 zsammwas du ois waßt?hat si leicht da Bua beworben
![]()

Na na, wenns ba mir nix wird derfst Reservestända spülnMit nem Ständer könnte ich sonst auch aushelfen![]()
Firs Moped tuat s a iwadrahte Bierkistn aNa na, wenns ba mir nix wird derfst Reservestända spüln, owa nur fürs Moped
![]()
Sogi nix dazua, no mehr Bledsinn wia mit die TepfWos ned amol an seitenständer![]()
Da Bua ramt jo as Dirndl va da @Mitglied #680766 zsamm![]()

Bist schon angemeldetAm 16.September soll s mit Bauer sucht Frau losgehen
Is ka ProblemI woaß gor ned wia des mit an Dampfstrahler bei unserm Kalkwossa geht
Wern ma sehn
Do darad die Geierwaly schaunBist schon angemeldet![]()
![]()
![]()
Kaust eh zan Bam a zuweluanFirs Moped tuat s a iwadrahte Bierkistn a