- Reaktionen
- 4.358
- Checks
- 3
Ba inz do kriagst eh zeitweise an Ungara oda Slowena leichta eini wia InzareWeilst schreibst an der Grenze, als Bua hob i immer Radio val Kanale ghört
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ba inz do kriagst eh zeitweise an Ungara oda Slowena leichta eini wia InzareWeilst schreibst an der Grenze, als Bua hob i immer Radio val Kanale ghört
Mein Name !?!Dafir bin i zbrav, hechstns vafiahrt ma die @Mitglied #762664
Wie in zaire vom johnny wakelinwia Inzare
A trike oder dreiradlMein Name !?!
Wo darf i eng 2 von an grom zum Anfang bringen?Mir warn a 3er Gespann
@Mitglied #550883 @Mitglied #762664 @Mitglied #708086
Heast, mir San scho bissl was gewaltigeres, darf scho a trike seiA trike oder dreiradl![]()

Aber kommt drauf an wer welches Gespann offiziell bewegen darfA trike oder dreiradl![]()
9Welchane Klassen hast![]()
Gibt s den holt no?Den kreg ich eh noch eine...
A Dreier is eh gscheidaMein Name !?!
Wo darf i eng 2 von an grom zum andan bringen?Mir warn a 3er Gespann
NanaDa Bua engan Trak mitgnumma?![]()
![]()
I hob jo scho vorher aufghört, bevor i aungfaungan hobWoaß jo ned ob s auf Anfänger steht
I bin eh in da großn Stodt dahuamMein Name !?!
Wo darf i eng 2 von an grom zum andan bringen?Mir warn a 3er Gespann
Der hot kuan rot weiß rotnDa Bua engan Trak mitgnumma?![]()
![]()
Owa mit Auhänga damsma sicha olle Plotz hom, zumindest ban huamfoanHeast, mir San scho bissl was gewaltigeres, darf scho a trike sei![]()
Ban Farmy hint brauchst nur damit umgeh kinnanAber kommt drauf an wer welches Gespann offiziell bewegen darf![]()
Doch, a ausgschundna 8070er steht a no rumDer hot kuan rot weiß rotn
Werd mi schlau machenOwa mit Auhänga damsma sicha olle Plotz hom, zumindest ban huamfoan![]()
I bin Hintn obmBan Farmy hint brauchst nur damit umgeh kinnan![]()