- Reaktionen
- 4.315
- Checks
- 3
Schon tata auf kuan Foll.I denk es wird den ganzen Tag über regnerisch bleiben , vorallem NachmittagsAber trotzdem eh amoi guat
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Schon tata auf kuan Foll.I denk es wird den ganzen Tag über regnerisch bleiben , vorallem NachmittagsAber trotzdem eh amoi guat
Zu klein gibt s ned, owa i zohl weder bei der Hagelversicherung ( wo eh schon im vornherein seine Entschädigung selber bezahlt), und komm auch zu keiner Behilfe für Futterzukäufe ( was eh meistens Ramschentsorgung ist), weil ich quasi meine Versicherung mit Mehrfläche hab.warum bist du zu klein ?
Wirst ned die Letzte seinDes bin momentan woi i![]()
Sei doch nicht so bescheidenDo in Leibnitz, schauts fost noch Regen aus, bin mitn großn unterwegs hoffentlich bleibts trocken bin so große Sochn net gwohnt zan woschn
![]()

I tua eh imma wiastnMahlzeit in die Runde
miasts ihr immer alles auf essen damit die Sonne scheint?
Ja extrem, i was nit warum des heuer einfach komisch isOwa mit n regnen geht s eh wirklich zach her
Owa i bin mi sicher, das wir den Regen noch verfluchen werdenJa extrem, i was nit warum des heuer einfach komisch is
Owa i bin mi sicher, das wir den Regen noch verfluchen werden
oiso I bin mittlaweile scho a echta Fän vom Regengott
- fast scho so wie vom @Mitglied #505578 
Jetzt hots grod tröpflt in Puach, hob glaub host scho RegenschichtOwa mit n regnen geht s eh wirklich zach her
Bist eh bei meine Wiesen vorbei gfohrn, des nennt si eher DürreschichtJetzt hots grod tröpflt in Puach, hob glaub host scho Regenschicht![]()
Kau schua sei, steht jo nirgends a Schüldl wo Farmys Reich beginnt und endetBist eh bei meine Wiesen vorbei gfohrn, des nennt si eher Dürreschicht
WakumbA solettimanst?oiso I bin mittlaweile scho a echta Fän vom Regengott
- fast scho so wie vom @Mitglied #505578
![]()
![]()

Kau schua sei, steht jo nirgends a Schüldl wo Farmys Reich beginnt und endet![]()

I und da Korl teiln uns holt die Wiesen in PuachKau schua sei, steht jo nirgends a Schüldl wo Farmys Reich beginnt und endet![]()
Nix darotn, bisl ghäat mia, zwoa net vüll owa immahin
Sozusogn holbat PuachI und da Korl teiln uns holt die Wiesen in Puach