- Reaktionen
- 23.801
- Checks
- 1
I kaun jo ned schwoaßnSo hast gmant?
Anhang anzeigen 14456631
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I kaun jo ned schwoaßnSo hast gmant?
Anhang anzeigen 14456631
So an Balkn wiest do siehst auf Büldl über die Augen dasti kuana kenntJo ziemlich, oben kleinen Balken Wal Besuch do is![]()
Gult aAirbag hätti jo vastaundn![]()
Wenigstens uanaDu kennst dich aus![]()
Meinst das i de bagasch net sehen mussSo an Balkn wiest do siehst auf Büldl über die Augen dasti kuana kennt![]()
wenn i mi jetzt hin hock bekommt da Jüngling an Dauerständer
aber nit mein Problem
Man muß ja nicht alles gleich so direkt ansprechenAirbag hätti jo vastaundn![]()

- am Abend werdi des nachkontrolliern 

Woas jo net wos olles ba Dir umkeicht und fleichtMeinst das i de bagasch net sehen musswenn i mi jetzt hin hock bekommt da Jüngling an Dauerständer
aber nit mein Problem
![]()
Für mi schuaMan muß ja nicht alles gleich so direkt ansprechen![]()
I bleib anständig bis du wieder auftauchst, also nit absaufenso, mir is heit oba ois scho z'fad und z'bled - I geh jetzn no auf a poar Längen
paßts ma auf des @Mitglied #762664chen auf, daß jugendfrei bleibt da herinn- am Abend werdi des nachkontrolliern
adieu und c'est la vie![]()

Wie kannst du nur, i muaß Heit no in die Sauna zu die vierhaxadn Dirndlnso, mir is heit oba ois scho z'fad und z'bled - I geh jetzn no auf a poar Längen
paßts ma auf des @Mitglied #762664chen auf, daß jugendfrei bleibt da herinn- am Abend werdi des nachkontrolliern
adieu und c'est la vie![]()
De was nicht erwünscht sind, wo i mit zusperren zlangsam woaWoas jo net wos olles ba Dir umkeicht und fleicht![]()
Anständig unanständig triffts wohl eherI bleib anständig bis du wieder auftauchst, also nit absaufen![]()
De hom eh an PropellerWie kannst du nur, i muaß Heit no in die Sauna zu die vierhaxadn Dirndln
Der Pinsl taugt mi nedDe hom eh an Propeller![]()
Den hom maunche owa im Schädel aDe hom eh an Propeller![]()
Dachte zw die haxnDen hom maunche owa im Schädel a![]()
Do a, des im Schädel is eh meistens a Heigfludri schuaDachte zw die haxn![]()