W
Gast
(Gelöschter Account)
Des sagst jetzat bloss, weilst nur nu zwoa Zähnd hast.Geh do wird jo koa gscheits Bratl mehr draus...![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Des sagst jetzat bloss, weilst nur nu zwoa Zähnd hast.Geh do wird jo koa gscheits Bratl mehr draus...![]()
Es Bayern kennts jo net amoi Semmöknedl mocha...Des sagst jetzat bloss, weilst nur nu zwoa Zähnd hast.![]()
Mir scho, Du Knedlwoscha.Es Bayern kennts jo net amoi Semmöknedl mocha...![]()
Jo weil i a hoibs Joa in Garching goabat hob und eichs glernt hob!Mir scho, Du Knedlwoscha.![]()
Chiliöl soll da ganz besonders gut sein!

Für wos täten mir in Garching an Oberösterreicher brauchen? Ausser für de zachen Knedl.Jo weil i a hoibs Joa in Garching goabat hob und eichs glernt hob!![]()
Hallo liebe Leute,
Kennt jemand zufällig einschwanzmassageöl ? Kennt ih was bestimmtes? Meine Freundin mat mir gerne Schwanzmassage und dadurch freue ich mich auf eure Erfahrungen
Chiliöl soll da ganz besonders gut sein!
dann wird @alex vielleicht endlich scharf.......
Lustigwenn deine frau auf schwarze(s) steht, nimm einfach motorenaltöl....
Für wos täten mir in Garching an Oberösterreicher brauchen?

EntwicklungshelferFür wos täten mir in Garching an Oberösterreicher brauchen? Ausser für de zachen Knedl.![]()
Ich hab' das Sensitive Babyöl von "Bübchen".
Geh Du nur her da. Mir helfen Dir schon.Entwicklungshelfer
Ob i dir no bei irgendwas helfen könnte ist fraglich, und ich bin auch kein oberöstereicher.Geh Du nur her da. Mir helfen Dir schon.![]()
Über de Strassn vielleicht. Oder mit de Einkaufstüten.Ob i dir no bei irgendwas helfen könnte ist fraglich
Über die Straße ok, - aber sag mal, lebst im mittelalter? Einkauf wird doch geliefert, wer schleppt den noch selber heutzutage?Über de Strassn vielleicht. Oder mit de Einkaufstüten.![]()
einschwanzmassageöl ?

Jo eh. Und der absolute Bringer is des Dreischwanzmassageöl.gibts ah zweischwanzmassageöl auch?![]()