- Reaktionen
- 49.580
- Checks
- 14
Heute muss ich schon wieder nach AM
wird noch meine 2. Heimat 
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I soit a amoi hin, owa i woas ned waun i Zeit find.Heute muss ich schon wieder nach AMwird noch meine 2. Heimat
![]()
Jo wie hasts?Heute muss ich schon wieder nach AMwird noch meine 2. Heimat
![]()
echt so schlimm dort?Jo wie hasts?
Fear and Loathing in Amstetten![]()
Schlimmerecht so schlimm dort?![]()
echt so schlimm dort?![]()
Wunderschönen guten Morgen Ihr Mostis und nicht Mostis 
Guten Morgen![]()
![]()
hobs jo gwusst warum i do nie hin kumDeswegn foahr i so sötn owe![]()
Bei uns regnet es, sooooooo weit bin ich nicht weg vom Most4telWo hostn du a Sun?
Oiso, du kannst ned in Nochboarschoft sei, ah hint ume ned![]()
Bei uns regnet es, sooooooo weit bin ich nicht weg vom Most4tel![]()
Im schlimmenstensecht so schlimm dort?![]()
SchlimmenstensSchlimmer![]()
Jo, i bleib a liawa auf meim BergDeswegn foahr i so sötn owe![]()
Es heißt aber Mostviertel und nicht RegenviertelBei uns regnet es, sooooooo weit bin ich nicht weg vom Most4tel![]()
Sind wir doch froh darüber das es regnet, wären wir nicht froh darüber würde es ja auch regenEs heißt aber Mostviertel und nicht Regenviertel![]()
Da Niederschlog is immens wichtig.Sind wir doch froh darüber das es regnet, wären wir nicht froh darüber würde es ja auch regen![]()
![]()
![]()
naujoDa Niederschlog is immens wichtig.
Daun muast di eben danoch verhalten. Daun wirst vl verschont.naujo..... in da fruah warad i scho oft froh, wenn i ned so niedergschlogn wär
![]()
du manst weniger saufn?Daun muast di eben danoch verhalten. Daun wirst vl verschont.![]()
Des adu manst weniger saufn?![]()
wenigstns schlogt mi sunst neamd nieder