- Reaktionen
- 53.174
- Checks
- 2
I a ned.Vielleicht vermarktet er die Dame
Und nein, ich habe nicht auf den Link geclickt
Hob nur in seine Beiträge gschaut, der Kampi wor fleissi heit Nocht.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I a ned.Vielleicht vermarktet er die Dame
Und nein, ich habe nicht auf den Link geclickt
er selbst war gar nicht fleissig - ist ein gehackter Account ... wie bei mir vor ein paar JahrenI a ned.
Hob nur in seine Beiträge gschaut, der Kampi wor fleissi heit Nocht.
Aaaaso.er selbst war gar nicht fleissig - ist ein gehackter Account ... wie bei mir vor ein paar Jahren![]()
Gach bin i a gehackt und schreib gor neder selbst war gar nicht fleissig - ist ein gehackter Account ... wie bei mir vor ein paar Jahren![]()

Eigentli a guade Idee. Waun i wiedermoi an geistigen Totalschoden vo mir gib, behaupt i oafoch i bin ghackt wordnGach bin i a gehackt und schreib gor ned![]()

er selbst war gar nicht fleissig - ist ein gehackter Account ... wie bei mir vor ein paar Jahren![]()
Eigentli a guade Idee. Waun i wiedermoi an geistigen Totalschoden vo mir gib, behaupt i oafoch i bin ghackt wordn![]()

Na heast.Moanst des glaubt da dann wer?
![]()
Lass es einfach

Wunderschönen guten Morgen Ihr Mostis 
es kann natürlich auch sein, dass es ein extra für diese Phishing-Werbung eingerichteter Account istBist da sicher? Vor heit hods bei dem nu ka Aktivität gebn![]()

Guate Ideen hob i eh öfters, owa trotzdem angeblich as Hirn am falschen OrtEigentli a guade Idee. Waun i wiedermoi an geistigen Totalschoden vo mir gib, behaupt i oafoch i bin ghackt wordn![]()
Guat, dass i vo sowos ned den Hauch einer Ahnung hob.es kann natürlich auch sein, dass es ein extra für diese Phishing-Werbung eingerichteter Account ist
... aber diese Hacker versuchen es bei allen Accounts - manche Passwörter sind ja im Darkweb geleakt bzw. gibts ja eigene Algorythmen um Passwörter zu hacken - auf Zufall
mein Passwort wurde 2014 geleakt, aber es wurde erst vor 2-3 Jahren, weiß es leider nimmer genau, schlagend![]()
Guat, dass i vo sowos ned den Hauch einer Ahnung hob.
I kenn mi a nix ausDo bist ned allanig![]()
Des mit dem Hacken kennen nur die GetreidebauernEigentli a guade Idee. Waun i wiedermoi an geistigen Totalschoden vo mir gib, behaupt i oafoch i bin ghackt wordn![]()
Mais is a HackfruchtDes mit dem Hacken kennen nur die Getreidebauern![]()

Owa gor ned so schlecht, den merk i mi, dann brauch i vielleicht nix spritznMais is a Hackfrucht![]()