- Reaktionen
- 99.348
- Checks
- 75
Kaust mochn, i bin arbeitenUrlaub is imma gut...
Ich überfall dich nächste Woche Donnerstag am Adventmarkt![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Kaust mochn, i bin arbeitenUrlaub is imma gut...
Ich überfall dich nächste Woche Donnerstag am Adventmarkt![]()

I entführ dichKaust mochn, i bin arbeiten![]()
Lesen ist halt nicht jedermanns StärkeEh
Bin nur selber immer wieder überrascht, wie persönlich mache den Bullshit nehmen, den ich ab und zu ablassen, dabei steht es schon im Profil, dass man das nicht ernst nehmen muss
Noch 18uhr könn ma gern an Punsch ummetringaI entführ dich
I überfall einfach a gschäftl und verlong nach der Schwester Lola...
Oida Voda

Ruhig Blut,.... des is oid und obgstaundn,... a bissl schimmlig is a schau,...Oida Voda
Jetzt bin i offiziell geil.![]()
Du bist zwoa des falsche Geschlecht bei dem ich des erreichen möchte, owa trotzdem fühl ich mich a weng geschmeicheltOida Voda
Jetzt bin i offiziell geil.![]()
Schaut ned so ausRuhig Blut,.... des is oid und obgstaundn,... a bissl schimmlig is a schau,...
Da @Mitglied #739484 hot des scha a poa moi serviert![]()
Hoit die Pappn!Ruhig Blut,.... des is oid und obgstaundn,... a bissl schimmlig is a schau,...
Da @Mitglied #739484 hot des scha a poa moi serviert![]()
Koa Sorg, dir tua i eh nix. I wü nur die Jausn.Du bist zwoa des falsche Geschlecht bei dem ich des erreichen möchte, owa trotzdem fühl ich mich a weng geschmeichelt![]()
Gönn dirKoa Sorg, dir tua i eh nix. I wü nur die Jausn.
I ziag des weibliche Geschlecht eindeitig vor.Gönn dir
Na i hob eh ka ongst, i was dasst a Mensch mit Geschmack bist, du darast di nie an leit wie mia vagreiffen, außer du host Geschmacksverwirrung![]()
Des dazö i deina Lady TschätterlayHoit die Pappn!
Er is geil![]()

Hobs eh gwusst, dasst kane Bärn mogstI ziag des weibliche Geschlecht eindeitig vor.
Dua des, die locht di ausDes dazö i deina Lady Tschätterlay![]()

Bärwerse mog jedaHobs eh gwusst, dasst kane Bärn mogst![]()
Kwasi a DünnbrettbohraDua des, die locht di aus
Die was wos fir a Zedanpfostn i bin
Jo mei madl is im Gegensatz zu mir ziemlich dünnKwasi a Dünnbrettbohra![]()
Und vagiss ned an schen Gruas vo mir zan ausrichtn.Des dazö i deina Lady Tschätterlay![]()