- Reaktionen
- 117.193
- Checks
- 57
Na supa, des hüft mir owa nix.
Muast wieda moi noch Greinsfurth "shoppen" foahn , do gibts es a
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Na supa, des hüft mir owa nix.
Muas eh demnext wieder noch AMMuast wieda moi noch Greinsfurth "shoppen" foahn , do gibts es a![]()
Gach san wir zwoa dann mit an Dopplliter Bier aufn Vorderseiten draufDo bi i dabei.

Muas eh demnext wieder noch AM
Wie die ZuhälterGach san wir zwoa dann mit an Dopplliter Bier aufn Vorderseiten drauf![]()
I werd drau denken.Nau dann, kannst scho an Abstecha mochn
Und glei a Weihnachtsgeschenk a mit eikaffa
Zwoa Fliagn mit ana Klatschn![]()
Genau, wir holtn mit unser Seitn den eigentlichen Kalender zuaWie die Zuhälter![]()

Zumindest mocht den koana auf. Kunnt jo nu schlimmer werdn wie des Deckbladl.Genau, wir holtn mit unser Seitn den eigentlichen Kalender zua![]()
Dann san wir des gaunze Johr zan aunschaun?Zumindest mocht den koana auf. Kunnt jo nu schlimmer werdn wie des Deckbladl.

Genau, wir holtn mit unser Seitn den eigentlichen Kalender zua![]()
Na, vorn mit an Doppllita BierOan furn und ana hintn, wia a Sandwitch![]()
Morgen, Kater mit BrilleEinen schönen guten Morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Ach du bist sovui a Träumerlein
Obgesehen dass i hiazt ned ollas nochglesen hob. Bin i daun ois Oma a nix fia eichre RubbelvorlogI brauchad a wiedermoi an neichen Kalender in da Werkstod. Meiner is scho a bissi in die Jahre kemma. De Mädls san fesch, owa i fürcht si san mittlerweile Omas.![]()

Moch da ned oi zu große Hoffnungen.Obgesehen dass i hiazt ned ollas nochglesen hob. Bin i daun ois Oma a nix fia eich Rubbelvorlog![]()

Is nua die Frog wos n hihänganDann san wir des gaunze Johr zan aunschaun?![]()
Ins Haisl wohrscheinlichIs nua die Frog wos n hihängan![]()
Sötsauma Fetisch....owa jedem Tierchen sein PlessierchenAußerdem find i mein Schlogschrauber a geil.![]()