- Reaktionen
- 14.256
- Checks
- 7
@Mitglied #680766 @Mitglied #187841 @Mitglied #517527 Ihr mochts und i zoe! Deal?Organisieren! Da Frag ich schon jede und louuus gehts.![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
@Mitglied #680766 @Mitglied #187841 @Mitglied #517527 Ihr mochts und i zoe! Deal?Organisieren! Da Frag ich schon jede und louuus gehts.![]()
Na bum
I brauchad a wiedermoi an neichen Kalender in da Werkstod. Meiner is scho a bissi in die Jahre kemma. De Mädls san fesch, owa i fürcht si san mittlerweile Omas.A Werkstottkalender mit die Mostviertlergirls wär a ned schlecht
Lass a Neuauflage mochn, so wia s jetzt ausschaunI brauchad a wiedermoi an neichen Kalender in da Werkstod. Meiner is scho a bissi in die Jahre kemma. De Mädls san fesch, owa i fürcht si san mittlerweile Omas.![]()
Na BuaLass a Neuauflage mochn, so wia s jetzt ausschaun
An Buam Kalender wüst fir die Girls?Na Bua
DeppAn Buam Kalender wüst fir die Girls?

Des glaub i.I bin dabei eh aus dem Rennen![]()
![]()
I brauchad a wiedermoi an neichen Kalender in da Werkstod. Meiner is scho a bissi in die Jahre kemma.
Na supa, des hüft mir owa nix.Do hätt i gestern a poar schene gsegn![]()
Du a?Des glaub i.
I owa a
Do bi i dabei.Du a?
Dann kimm, gemma daweil Bier trinkn wenn die Aundan beim Fotoshooting san