- Reaktionen
- 21.249
- Checks
- 1
Wünsche euch einen schönen guten Morgen 

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Kopf HochGuten Morgen!
Bei dem Wetter jagst nicht einmal den Hund raus, aber ich muss arbeiten gehen![]()
Ich auchGuten Morgen!
Bei dem Wetter jagst nicht einmal den Hund raus, aber ich muss arbeiten gehen![]()
Bitte an mich auch denken, dankeKopf Hochwir denken an dich und möge die Zeit schnell vergehn
Aber gerne dochIch auch
Bitte an mich auch denken, danke![]()
Jojo, du Ef Kasperl. Darad mei Schatzl nie gegen Oane va eich eintauschen. I schreib holt darüber auch wos ned so rennt, owa dann schmeißt s eich die SicherungenNur den der bösen Frauen wenns am Männerego kratzen weils knopp aun de Woaheit zuwekommen![]()
An Gewaltigen, um die eigene Raunzerei zu vertuschen wird es Anderen untergejubeltHier gibt's an Club?![]()
Heit samma wieda mit'n linkn Haxn aufgstaundn?An Gewaltigen, um die eigene Raunzerei zu vertuschen wird es Anderen untergejubelt
Nau do hod heut oana in Mut mit da Baggerschaufel eigworfen.Jojo, du Ef Kasperl. Darad mei Schatzl nie gegen Oane va eich eintauschen. I schreib holt darüber auch wos ned so rennt, owa dann schmeißt s eich die Sicherungen
Mia schmeißts wegn an soiche Kaschpal wia du oana bist sicha nixxe Hob nie geschimpft über ihr, hob wenn nur Tatsachen gschriebn. Des können sogar einige hier bestätigen wenn s dazua Mut haben. Owa bei dir kommt mi vor, du stehst zeitweis unter DrogeneinflussNau do hod heut oana in Mut mit da Baggerschaufel eigworfen.![]()
![]()
Mia schmeißts wegn an soiche Kaschpal wia du oana bist sicha nixxe
. Waun dei Schatzal oba wissat wia du üwa se schimpfts... * mannohmann*
Nana, i lass mi nur ned immer brügeln für das i nix verbrecheHeit samma wieda mit'n linkn Haxn aufgstaundn?![]()
Nur zur INFO du bist der der permanent sudert!!!Hob nie geschimpft über ihr, hob wenn nur Tatsachen gschriebn. Des können sogar einige hier bestätigen wenn s dazua Mut haben. Owa bei dir kommt mi vor, du stehst zeitweis unter Drogeneinfluss
Des mit dem Sudern lass i offen Raum stehn, weil es nicht so ist. Ich könnte dein Urlaubsgequasl und Bergwerk auch so abstempeln, weil s ma auch bei die Ohrwaschln raus hängt. Moch i owa ned. Jedenfalls fällt mich auf, das du gegen mich schießt seit ich weg warNur zur INFO du bist der der permanent sudert!!!
Und ja ich schiass ma de Drogen quasi kiloweise ins Hirn
Des können dir Leute bestätigen die mi wirklich kennen![]()
Komisch dass dir des aus de Ohrwaschl raushängt wo ma nu gar ned gredt haum mitnaundDes mit dem Sudern lass i offen Raum stehn, weil es nicht so ist. Ich könnte dein Urlaubsgequasl und Bergwerk auch so abstempeln, weil s ma auch bei die Ohrwaschln raus hängt. Moch i owa ned. Jedenfalls fällt mich auf, das du gegen mich schießt seit ich weg war

Do kaunst di daun voi und gaunz entfalten.Sie mog mi jo ned
So a Bledsinn va mi, sog ma holt AugenkrämpfeKomisch dass dir des aus de Ohrwaschl raushängt wo ma nu gar ned gredt haum mitnaund
Aber ja.
Bin eh dann mal weg.Do kaunst di daun voi und gaunz entfalten.
.