- Reaktionen
- 102.076
- Checks
- 77
Schloffan heut scho olle oda wia???

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

Schloffan heut scho olle oda wia???![]()
![]()
I bin eh ah scho wieder miad![]()
Hoff i do ned...Brauchst dann Urlaub vom Urlaub![]()
Und wia hot des gschmeckt
Deftig...owa guad.Und wia hot des gschmeckt![]()
Wos woa des genau?Deftig...owa guad.![]()
Pastateile gefüllt mit Parmesan mit ana Sahne-zwiebel- baconsauceWos woa des genau?
Danke, interessiert mich auch.Wos woa des genau?
Des is a typisch spanisches Gericht?Pastateile gefüllt mit Parmesan mit ana Sahne-zwiebel- baconsauce
Wie oft den nu....des Lokal is italienisch da chef halbdeutscher halbitaliener und mei österreichische freundin schupft den Laden scho einige Jahre.Des is a typisch spanisches Gericht?
Hob i net aufpasst sorry wos host du gebucht?Wie oft den nu....des Lokal is italienisch da chef halbdeutscher halbitaliener und mei österreichische freundin schupft den Laden scho einige Jahre.
Nur den Flug nach AlicanteHob i net aufpasst sorry wos host du gebucht?
CoolNur den Flug nach Alicante
Wohnen tu ich bei meiner Freundin und 1x abends geh ich ins Lokal essen . Ich zahle natürlich meine Speisen
Ja mitunter cool...owa eigentlich nu sauheiss
Heit hots ba uns 32 Grad ghobtJa mitunter cool...owa eigentlich nu sauheiss![]()
Sehr guad. Owa i glaub ob Dienstag werds koidHeit hots ba uns 32 Grad ghobtim südlichen NÖ
Jo suid obkühn owa schau ma a moiSehr guad. Owa i glaub ob Dienstag werds koid