- Reaktionen
- 4.102
Hau amoi a Foto vo de Frittaten eini, vielleicht wird's auch gebannt,wenn a Frittate über den Tellerrand owi glankltMoizeit, heit gibt's a Frittatensuppn und Palatschinken![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Hau amoi a Foto vo de Frittaten eini, vielleicht wird's auch gebannt,wenn a Frittate über den Tellerrand owi glankltMoizeit, heit gibt's a Frittatensuppn und Palatschinken![]()
Da erzählst du mir nichts neues.Die Ef Führung war schon immer seltsam
Und ich wurde vor 14 Monaten entsorgtDa erzählst du mir nichts neues.
Ich war vor Jahren schon mal hier unter anderem Namen hier drinnen.
Da bekam ich mal eine Verwarnung ausgesprochen bekommen, weil ich in dem Thread "Zeigt mir eure behaarten Muschis" eine rote Langhaar Katze reingepostet habe und gefragt habe, ob die behaart genug ist![]()
Und ich wurde vor 14 Monaten entsorgt
Des wor mi lieber als für die Ewigkeit hier mit der roten Hand zu finden sein.Des host owa söwa augleiert![]()
Des wor mi lieber als für die Ewigkeit hier mit der roten Hand zu finden sein.
Sie solln nicht so Scheinheilig tun, sondern ehrlich zur Wahrheit stehen.
I hob sogor mit dieser Wirschtlfirma telefoniert
Weil du ein schlimmer Pippimax warst?Und ich wurde vor 14 Monaten entsorgt
Halb so wildWeil du ein schlimmer Pippimax warst?![]()
sogt ma bei uns dazua Weinbergpfirschi?
De Weibaun wern eh bei uns ah oiwei mehr. Und hiaz hob i 200kg Pferscha auf 600m Hechn .... owa Klimawaundl haumma koansogt ma bei uns dazua Weinbergpfirschi?

Woaß ned ob se des bis duathin fia neix Gsicht ausgeht ??Schen Obend, Mostis
Und bevor i's vagiss
Nächste Wochn am Mittwoch , oiso 24.9., warad wieda a Kaffeerunde ab 14:00 geplant
️
️
️
@Mitglied #529924 , @Mitglied #538532 , @Mitglied #619639 , @Mitglied #444228 , @Mitglied #257177 , @Mitglied #567983 , @Mitglied #687772
Natirli san a gern neiche Gsichter gsegn![]()
Hob a Weinfloschn ghobt wo der Erzeuger sichtbor woar@Mitglied #622909 , wos hot leicht bei deinem Ava ned passt?
Moizeit, heit gibt's a Frittatensuppn und Palatschinken![]()

Dae host sicha olle söwa gaessn
I hob maglaubt es gibt a ModeschauSchen Obend, Mostis
Und bevor i's vagiss
Nächste Wochn am Mittwoch , oiso 24.9., warad wieda a Kaffeerunde ab 14:00 geplant
️
️
️
@Mitglied #529924 , @Mitglied #538532 , @Mitglied #619639 , @Mitglied #444228 , @Mitglied #257177 , @Mitglied #567983 , @Mitglied #687772
Natirli san a gern neiche Gsichter gsegn![]()