- Reaktionen
- 100.587
- Checks
- 75
Wia kummst auf so a Absurdum?Hot des wos mit orbatn zan tuan![]()
![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wia kummst auf so a Absurdum?Hot des wos mit orbatn zan tuan![]()
![]()

Na dann bin i beruhigtWia kummst auf so a Absurdum?![]()
![]()
Ich wünsche euch einen schönen Abend, ich verroll mich jetzt

Die Hianaloata scha ausgfoan?Ich wünsche euch einen schönen Abend, ich verroll mich jetzt
Wauns aufhean zan gokatzn gaengans aufsitzenDie Hianaloata scha ausgfoan?![]()
![]()

Ja, die Highlander aus dem Most4tel.Ich befürchte jetzt gibt es im Fasching keine Indianer und Cowboys mehr, sondern nur noch Schotten![]()
Des wüsst i wenn do tatsächlich Highlander umlaufen würdenJa, die Highlander aus dem Most4tel.![]()
Des wüsst i wenn do tatsächlich Highlander umlaufen würden![]()
Jo do woa i scho. Des san ois Pseudos.Brauchst nua im September noch Greinsfurth foahrn![]()
Des wad moi interessantVielleicht gibt's auch Ötschis?![]()
in den 80ern gab es diese Tanga-Badehosen für Männer mit Körbchen vorne und Tiger-Look - so in etwa schaut a sexy Männer-Unterhose ausWie schaut a sexy Männerunterhose aus![]()
So genau woit i des ned wissenin den 80ern gab es diese Tanga-Badehosen für Männer mit Körbchen vorne und Tiger-Look - so in etwa schaut a sexy Männer-Unterhose aus![]()

Neugierig?Jo do woa i scho. Des san ois Pseudos.
Des wad moi interessant![]()
So genau woit i des ned wissen
So ab in de Hapfn . Werd muang wieda a hoasses Tagal.
![]()
schlof guatNein eigentlich nedNeugierig?![]()
Daunksche du ahschlof guat

Du warst da nu net auf der Welt, drum hab i's so anschaulich erklärtSo genau woit i des ned wissen![]()