- Reaktionen
- 27.777
- Checks
- 13
schönen Abend Mostis...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
gumo
soviele in deiner gegend.... ahhh herentasboch.... oiso drentasboch gibts auch welcheAbartig komisch Szenen tuan se vor mein Balkon auf. Lauter Deppen untawegs .![]()
Do is so a Veranstaltung wia a Triathlon oda so. Do san daun gaunz vui Wichtige nurmehr unterwegs die Absperrung und Co missachten . Do hod sogoa da Paulizei gnuag zu tuan![]()
Jo woaß i eh. Hob mi eh schlau gmocht nochdem a Mörderverkehr vor meine Fenster woa1. Stadttriathlon![]()
Gestern hama an richtig durchgeknallten erlebt, als ma beim Stadtbrauhof gegessn habnJo woaß i eh. Hob mi eh schlau gmocht nochdem a Mörderverkehr vor meine Fenster woa![]()
Welcome to real life in da CityGestern hama an richtig durchgeknallten erlebt, als ma beim Stadtbrauhof gegessn habn![]()
War a älterer Mann voi ungepflegt in ana Jogginhosen. Hat jeden am Tisch angequatscht, warum wir fleisch von gestressten Tieren essen und imma wieder Jesus Christus sei gelobt gschrienWelcome to real life in da City![]()