- Reaktionen
- 100.488
- Checks
- 75
Nope des passiert erst ende des MonatsHat er deine Löcher verputzt![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Nope des passiert erst ende des MonatsHat er deine Löcher verputzt![]()
Da ungläubige Roberto![]()
![]()
sowos kau nia wer sogn der mi ned kennt
Apropos: @Mitglied #680766 hob de Tag mein Nochbarn a poamoi auschaun diafn![]()
Nope des passiert erst ende des Monats![]()
Jo allanig desmoi. Is a im Café gsessn und hod mi augsmiledWoar a wieda untawegs![]()
Hoffentlich ziagts net zu vüNope des passiert erst ende des Monats![]()
Jo allanig desmoi. Is a im Café gsessn und hod mi augsmiled![]()
Jo moch ma ab 14uhr oda 14:30. Bei mir is egal. Kenn ma ruhig späda mochn so dass es fia euch passt. I muass nur vormittags in Opa vasorgenApropos Café, wia tua ma jetzt am Montag?
Ab 14 oda 14:30 und i kimm noch?
Jo moch ma ab 14uhr oda 14:30. Bei mir is egal. Kenn ma ruhig späda mochn so dass es fia euch passt. I muass nur vormittags in Opa vasorgen
Bin leider diesmal nicht dabei...Apropos Café, wia tua ma jetzt am Montag?
Ab 14 oda 14:30 und i kimm noch?
Werd schon passn. Kommen ja eh nur de üblichen Verdächtigen und de Tastenwixxer kumman jo eh nur dahamDann mach ma 14:30
I schätz das i bis dreiviertel oder spätestens 3 dann da bin
I schreibs dann morgen nu moi frisch aus
Alles bestensIs eich heit ned guat?![]()
Na Moment ... um so a unchristliche Zeit geht mit klane Gschroppal leider gor nixeWerd schon passn. Kommen ja eh nur se üblichen Verdächtigen und de Tastenwixxer kumman jo eh nur daham![]()
Na Moment ... um so a unchristliche Zeit geht mit klane Gschroppal leider gor nixe![]()
Alles nach 17h
Ja hatten wir aber auch schon dabeiNa Moment ... um so a unchristliche Zeit geht mit klane Gschroppal leider gor nixe
Is da Monsterhüter no oarbeitn![]()
Na supa, dann müssts wegen mir umziehnDo mess ma uns dann a aundare Location suachn, weu de sperrn am 7e zua![]()
Kinderland ... jetzt wirds spannend ...Ja hatten wir aber auch schon dabeiund bei uns gibt's auch a tolles Kinderland
![]()