- Reaktionen
- 116.788
- Checks
- 57
Guat das im Weiviertl kann Wein gibt sunst kennt ma jo die Pflicht mit wos Angenehmen verbinden![]()
![]()
![]()
Guad das i ned vü Wein trink
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Guat das im Weiviertl kann Wein gibt sunst kennt ma jo die Pflicht mit wos Angenehmen verbinden![]()
![]()
![]()
Musst du olle verrotn wos glaubst wüvü jetzt aunziagn![]()

Is eich heit ned guat?Das heißt jetzt Schätzwert ... ich glaub i hab mich voll verschätzt![]()

Jetzt weiß ich endlich warum eine Bekannte ständig ein Maßband in ihrer Handtasche hat, die misst nach

Fühlst du dich angesprochenIs eich heit ned guat?![]()
Jetzt weiß ich endlich warum eine Bekannte ständig ein Maßband in ihrer Handtasche hat, die misst nach![]()
Ich werde demnächst nachfragenUmfang, oder Länge, oder beides?
Doch, doch ba mia is ollas bestensIs eich heit ned guat?![]()
So schlecht schaut des ned aus, dasd recht auziagn messast![]()
Jetzt bin ich extra auf sein Profil gegangen und habe geschautSo schlecht schaut des ned aus, dasd recht auziagn messast![]()
Me tooooJetzt bin ich extra auf sein Profil gegangen und habe geschaut
Ich finde alles in bester Ordnung

Jetzt bin ich extra auf sein Profil gegangen und habe geschaut
Ich finde alles in bester Ordnung

wenn i gwusst hätt das i do unter an haufn spannerinnen land.....![]()
![]()
Wir sind lernfähigwenn i gwusst hätt das i do unter an haufn spannerinnen land.....![]()
![]()
Oiso ba mia muasst da echt koan Kopf mochn. Do bleibts lediglich bam schaunwenn i gwusst hätt das i do unter an haufn spannerinnen land.....![]()
![]()
Und ich natürlich auch gleich.Me toooo![]()
![]()
![]()