- Reaktionen
- 116.775
- Checks
- 57
Schluss mir Arbeit.
Bei mir gibts gleich das Feierabendbierchen.![]()
Dann Prost
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Schluss mir Arbeit.
Is bei dir schon finsta?Schluss mir Arbeit.

hmm... iwie hot des foto wos, wenn mas auf die rechte seitn dreht...Sooo, Strofaufgob erledigt! Nua für den Foi, dass wer kemma mecht!
@Mitglied #403443 .... i hob mtlw. scho 1000 Zön bocha owa es gibt hoid ka Kaffeeschlodern mehr zu meina Zeit.
Hmmm.... i glab i schick an in dei Zaunklinik...
Anhang anzeigen 13331752
Na, noch RECHTS wird bei mir nix draht.hmm... iwie hot des foto wos, wenn mas auf die rechte seitn dreht...![]()

Dann drehst es halt nach links. Für das was @Mitglied #714177 meint ist es komplett wurschtNa, noch RECHTS wird bei mir nix draht.
S näxe moi moch i de Zön mit Pistazien und nu mehr Schocki, daun kunst a klaaaans Stickl für ca. 10.000 Euroninen hobn![]()
Muss ned immer finster werdenIs bei dir schon finsta?![]()

Assssoooo nau dauuun...Dann drehst es halt nach links. Für das was @Mitglied #714177 meint ist es komplett wurscht![]()
Sehr arbeitslastig owa jo ma nimmt wos ma bekommtHoch die Hände Wochenende![]()

Ich habe auch ewig am Wochenende gearbeitet, ich weiß wie du dich fühlstSehr arbeitslastig owa jo ma nimmt wos ma bekommt![]()
![]()
Is eh halb so wildIch habe auch ewig am Wochenende gearbeitet, ich weiß wie du dich fühlst![]()
Dein Alptraum hot da woarscheinlich dei Versicherungsheini gwunschenHoch die Hände Wochenende![]()
Ka Auhnung wiedamoi vo wos du do schreibst?!?!Hallo griass euch san do olle scha mitn Wochenendsex beschäftigt![]()
![]()
![]()
![]()
Aufklärungsunterricht???Ka Auhnung wiedamoi vo wos du do schreibst?!?!![]()
![]()
I geh daun boid scho wieda schlofn![]()
Der liegt scho sehr laung und a poa Tog zruckAufklärungsunterricht???![]()
![]()
![]()
Oba du woarst scha no wia des gehtDer liegt scho sehr laung und a poa Tog zruck![]()
Theoretisch schoOba du woarst scha no wia des geht![]()
![]()
![]()
![]()
Praktisch interessierts mi so goa nedI glaub du bist no enttäuscht weis mitn Pharao net kloppt hotTheoretisch scho![]()
![]()
Praktisch interessierts mi so goa ned
![]()