- Reaktionen
- 21.237
- Checks
- 1
Bist wieder fit?Schönen Abend euch allen!
Ab morgen darf ich wieder arbeiten, hab mich heute gesund schreiben lassen. Reicht schon das Nixtun.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Bist wieder fit?Schönen Abend euch allen!
Ab morgen darf ich wieder arbeiten, hab mich heute gesund schreiben lassen. Reicht schon das Nixtun.
HalbwegsBist wieder fit?

Wos is für Wetter angesagt?Schlofts guad.![]()
I moch heut a wengal länger
Nu üwalegn wos i muang tuan kau/soi/wui![]()
Bewölkt owa aunscheinden kein Regen wenns wahr is.Wos is für Wetter angesagt?
Gehst wieder wandern oder Schopenhauer?Bewölkt owa aunscheinden kein Regen wenns wahr is.![]()
Neee wandern geht erst ab 7. 4 wieder do bin i wieder dezenter und weniger arbeiten.Gehst wieder wandern oder Schopenhauer?
No dann geht's auf zum shoppen die Wirtschoft a bissal ankurbelnNeee wandern geht erst ab 7. 4 wieder do bin i wieder dezenter und weniger arbeiten.
So a Berg und Sportfex bi i daun ah ned![]()
Naa spoan hoastsNo dann geht's auf zum shoppen die Wirtschoft a bissal ankurbeln![]()
Warum des jetzt brauchst no wos besonderes?Naa spoan hoasts![]()
Jo a gaunze Wohnung ghört renoviertWarum des jetzt brauchst no wos besonderes?
Do hoßt oba fü vorJo a gaunze Wohnung ghört renoviert
Im September muass i noch Spanien fliagn und dazwischen mecht i nu a Wochn iwo ausspannen und Gegend erkunden. Ind Steiermark muass i mindestens nu 2moi a poa Tog .Geburtstage vo Kinder und Enkelkinder und soiche Sachen hoid
Oiso jo es steht imma wos wichtiges an
In de Steiermork foahst worscheinlich net wegen der Gegend eher wegen dem Wein also bei mir is des soooooSo is es Lebn![]()
Wegen der Gegend und weil meine Kinder dort leben.In de Steiermork foahst worscheinlich net wegen der Gegend eher wegen dem Wein also bei mir is des sooooo![]()
![]()
![]()
![]()

Bin jo a BurgenlandlerWegen der Gegend und weil meine Kinder dort leben.
Meinen Wein bezieh ich wenn dann denn ausn Weinviertel und ausn Burgenland![]()
![]()
Is des ah Ausred oda a Drohung?Bin jo a Burgenlandler![]()