- Reaktionen
- 101.900
- Checks
- 77
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Is wos los in der cca
Na des übliche. bi daun nu in meina Panik durch de Stadt marschiertIs wos los in der cca
Ich tu set 1,5h Beton stemmen „““herrlich „““War gerade 1 1/2 Stunden walken, es war herrlich!
Guade nochtI hau mi moi aufs Ohr.
Der Countdown läuft: 11 Tage , 4 Dienste waun nix zwischen kimmt![]()
Des schaut dann so ausIch tu set 1,5h Beton stemmen „““herrlich „““![]()
Fleißig, hoffentlich hast am Abend kein SchütteltraumaDes schaut dann so aus![]()
Hab gerade ein Bier getrunken hab richtig gezittertFleißig, hoffentlich hast am Abend kein Schütteltrauma![]()
Hab gerade ein Bier getrunken hab richtig gezittert![]()
Na hoffentlich is wos drin blimHab gerade ein Bier getrunken hab richtig gezittert![]()
Frogst vielleicht wüll ana massieren wann i mei Hand aufleig gehts automatischSo moi fertig mochn fiad Schicht![]()
Auweh, jetzt hab ich KopfkinoSoda noch 7 Stunden hob i den Bohrhammer weggleigt owa ban pinkeln hob i aufpassen miassen![]()
![]()
![]()
![]()

I frog hoid moi. Owa im allgemeinen wad i froh wenns koa Schütteltrauma bekommen würdenFrogst vielleicht wüll ana massieren wann i mei Hand aufleig gehts automatisch![]()
![]()
![]()