- Reaktionen
- 23.186
- Checks
- 1
Net vül los wannst Zeit fürs Ef host ?Hob Schichtsonst würd i eh scho im Träumerland sei
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Net vül los wannst Zeit fürs Ef host ?Hob Schichtsonst würd i eh scho im Träumerland sei
![]()
Ja gsd.Net vül los wannst Zeit fürs Ef host ?![]()
![]()
![]()
Is jo schei mit weim dat i sunst schreibn ?Ja gsd.
Wia wenn zweng Leut im EF unterwegs wärenIs jo schei mit weim dat i sunst schreibn ?![]()
Jo scho oba es is sehr oberflächlich sog i amolWia wenn zweng Leut im EF unterwegs wären![]()
Naja was sonst? Wen wunderts in der heutigen Zeit noch? Oiso i hob Erwartungen und Illusionen scho länger abgelegt.Jo scho oba es is sehr oberflächlich sog i amol![]()
I glaub jo a net mehr draufNaja was sonst? Wen wunderts in der heutigen Zeit noch? Oiso i hob Erwartungen und Illusionen scho länger abgelegt.
Auf was glaubst du?I glaub jo a net mehr drauf![]()
Warum bin ich im Ef in meinen Profil steht das eindeutig aber das bleibt scheinbar ein Wunschdenken.Auf was glaubst du?
Dazu könnte ich a ganzes Buch schreibenWarum bin ich im Ef in meinen Profil steht das eindeutig aber das bleibt scheinbar ein Wunschdenken.![]()
![]()
![]()
Bei den Frauen ist es natürlich noch schlimmer weil das Verhältnis zu den Männern nicht passt auf eine Frau kommen ca 2- 3 Hundert Männer vielleicht ein bißchen überspitzt aber wirklich treffen???Dazu könnte ich a ganzes Buch schreiben![]()
Schlafmützis. Boid is Feierabend 
wünsche ich Schlafmützis. Boid is Feierabend
![]()
Bei mia haum se de Foitn glei vazupdt wia i hamgaunga binZapfig is heit draußn![]()
Bei mia haum se de Foitn glei vazupdt wia i hamgaunga bin![]()