- Reaktionen
- 137.846
- Checks
- 59
Auf die Plätze, fertig, los......
...... auf geht's

Wünsch eich an schen Tog
...... auf geht's
Wünsch eich an schen Tog

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

Iwo in Afrika z.B.Gibts die Sunn iwahaupt no?
Drum san die Schwolm dort hin gflognIwo in Afrika z.B.![]()
Du host an LenzAn scheen guadn Morgn!
Schlofn bis 11.45 und dann no a Stund im Bett rumkugeln kaun scho a wos.
Wia friara wo i no a wengal jinga wor![]()
Die Familie von meiner Freundin heut auch. Sturmschaden beseitigen.Mahlzeit mitanaund
Kurz Mittagspause, dann geh ma wieda Hoiz machn![]()
Und kan WoidDu host an Lenz
Recht host![]()
Na, wir ham kan Sturmschaden und Wald is jetzt üwatriebnDie Familie von meiner Freundin heut auch. Sturmschaden beseitigen.
Und kan Woid![]()
Im Wald meiner Freundin hat's 40 Bäume umglegt bei dem 4-tägigen Sturm.Na, wir ham kan Sturmschaden und Wald is jetzt üwatriebn
Owa Hoiz fiahn, schneiden, kkiamn u d schlichten, dass übern Winta gnuag fian Tischherd do is zum Eihoazn![]()
Na da ham's dann eh ganz schen zum tuanIm Wald meiner Freundin hat's 40 Bäume umglegt bei dem 4-tägigen Sturm.
Ja, die ganze Familie ist heute im Einsatz, inkl Schwiegerkinder und EnkelNa da ham's dann eh ganz schen zum tuan![]()
Mi g'freit de Gartenarbeiten ned im dem Ausmaß wie mei SchwiemuHob owa ned gmeint das Lust auf an Holzbackofen hom soll, sondern das ned mehr mit dem Elektrischen versucht
wenn i jetz sog, i hob zerscht mitn Sohnemann 2fm 33er Scheiteln in Kölla rutschn lossn, und bin dabei eigaunga wia a Schwammal waunnst draufsteigst, bin i woi da Looser da Partie do... dafia woar da Sohnemann voi brav
da Baua hod des Hoiz afoch auf ana Läng vo 4m vuars Haus am Gehsteig kippt...![]()
I woas, ihr taugt FacebookMi g'freit de Gartenarbeiten ned im dem Ausmaß wie mei Schwiemu... an jedem taugt wos aundas
![]()
genieße es ….I lieg im Wandl ohne Mandl. Plotz is gnua, i hob mei Ruah und wenn daun nu de Musi spüd bin i extrem overchüd.![]()
Jetzt wird as Postfach übergehnI lieg im Wandl ohne Mandl. Plotz is gnua, i hob mei Ruah und wenn daun nu de Musi spüd bin i extrem overchüd.![]()