- Reaktionen
- 53.258
- Checks
- 2
Woas selber dass des do ned unbedingt herpasst, owa kennt wer a guade Physiotherapeutin?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Is owa da Wind gangenNajo... es schneibalt hoid.
Solang da Wind ned geht, ists ned so schlecht.
Vm hob i owa eh Enkelaufpassdienst.. do kumm i ned vü außi, weil eines nu a bisserl krank is![]()
Bei uns is GsD windstillIs owa da Wind gangen
Woas selber dass des do ned unbedingt herpasst, owa kennt wer a guade Physiotherapeutin?
wöcha Vortrog?Kann berichten, a in OSO vom 4tel nix neichs
Owa da Vortrag war recht interessant![]()
i war grad bei der Pysio ... owa des hoid im SpitalWoas selber dass des do ned unbedingt herpasst, owa kennt wer a guade Physiotherapeutin?
durt sogn jo sowiso fux und hos guade nochtKann berichten, a in OSO vom 4tel nix neichs
Owa da Vortrag war recht interessant![]()
durt sogn jo sowiso fux und hos guade nocht![]()
Tjo, später hot da Wind nochlossn,dafir hot 's dann bisserl stärker gschniemBei uns is GsD windstill
Oiso i undUm die Zeit geht keiner vor die Tür..
Meina is a Traum owa a heißbegehrt. Er arbeitet osteopathisch und mir tuat des voi guat.Woas selber dass des do ned unbedingt herpasst, owa kennt wer a guade Physiotherapeutin?

wo gibts do a Metropole in Bez.Scheibbs?Na fast, owa se ham weniger Schnee wie mia; zumindest in da Metropole SB herunten![]()
![]()
Suche Therapeut in deiner Nähe | Liebscher & Bracht
Finden Sie ihren Schmerztherapeuten in Ihrer Nähe, auch Osteopressur nach der Liebscher & Bracht Schmerztherapiewww.liebscher-bracht.com
Der hat generell gute Übungen, die man selber machen kann; hat mir bei meinem verdrehten Knie vom Schifahren geholfen. Und die Videos san frei zum Anschauen
Und eine Therapeutin ist in Steinakirchen/Forst und eine in Wieselburg
i war grad bei der Pysio ... owa des hoid im Spitali hob keine Ahnung ob die gut ist bzw schlecht .... freundlich san olle
Danke für die TippsMeina is a Traum owa a heißbegehrt. Er arbeitet osteopathisch und mir tuat des voi guat.
Je nachdem was du hast würd i ma sowos suchen und ned de Fließbandarbeiter wies oft in de Zentren gibt. Is hoid voll zu zahlen. Kau ma owa trotzdem bei da ögk einreichen.
Scheibbs Citywo gibts do a Metropole in Bez.Scheibbs?
fiiiiiiiso? wos host denn? wenn ma fragen darf?Danke für die Tipps
Irgendwos muas i ma einfoin lossn.
Scheibbs City![]()
Irgend wos im Kreuz.fiiiiiiiso? wos host denn? wenn ma fragen darf?
... ich hätte da mal eine Frage an die eingeborenen West-Mostis... und ja, ich weiß, dass es nicht unbedingt ums Most4tel geht, aber es ist doch sehr angrenzend und klimatechnisch sehr ähnlich...: