- Reaktionen
- 32.549
Naa... owa bei uns haums scho Stromleitungen verlegt, dass ma elektrisches Licht haumGeht im Mostviertel friahra die Sunn auf?
Morgen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Naa... owa bei uns haums scho Stromleitungen verlegt, dass ma elektrisches Licht haumGeht im Mostviertel friahra die Sunn auf?
Morgen
Für morgen Abend nehm ich mir auch vor wieder was für mei G'stö zu tunarbeiten und am abend fitnesscenter...
Weiter Windwurf aufräumenWas steht heit an bei eich?
klingt nach harter arbeit..gut aufpassen....Weiter Windwurf aufräumen... heut ists wieder schön kalt, do wird ma ned so noss vom Schnee
![]()
Hats vü gschneibt bei eich? Da herausn is grad a bissl auzuckertWeiter Windwurf aufräumen... heut ists wieder schön kalt, do wird ma ned so noss vom Schnee
![]()
Und hob scho Kolm gfaugt, mit der Gruppenhaltung moch i wos mitWird grad erst liacht
De schauen hoit, das dei Kreislauf in Schwung kimmt in da FriaUnd hob scho Kolm gfaugt, mit der Gruppenhaltung moch i wos mit
I verweiger des, dann muaß ma 24 Stund orbeitnNaa... owa bei uns haums scho Stromleitungen verlegt, dass ma elektrisches Licht haum
![]()
I pfeif owa scho drauf, immer nach dem Motto, auf den Schwächen gemma losDe schauen hoit, das dei Kreislauf in Schwung kimmt in da Fria![]()
Wenns das auf'd Nocht odrahst nedI verweiger des, dann muaß ma 24 Stund orbeitn

De schauen nur drauf, das'd fit bleibst und laung lebstI pfeif owa scho drauf, immer nach dem Motto, auf den Schwächen gemma los
Mit a Zange ozwickn?Wenns das auf'd Nocht odrahst ned![]()
Ohne miDe schauen nur drauf, das'd fit bleibst und laung lebst![]()
Jemand lust mich zu blasen?
I darad in de Kontaktanzeigen nachfragen
![]()
Wo sind dieI darad in de Kontaktanzeigen nachfragen
![]()
Ob du mit der Anfrage im Mostviertler Koch- u. Strickforum richtig bist ...?Jemand lust mich zu blasen?