- Reaktionen
- 53.388
- Checks
- 2
Wos kau denn nu passieren?Guten Morgen, ihr G'frasta!
Wünsch euch an guadn Wochenstart und seids sche vorsichtig, dass nix passiert![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wos kau denn nu passieren?Guten Morgen, ihr G'frasta!
Wünsch euch an guadn Wochenstart und seids sche vorsichtig, dass nix passiert![]()
Guten Morgen ! Was soll bei uns noch passieren ?Guten Morgen, ihr G'frasta!
i verreck eh so awegen dem Unkraut das nicht verdirbt
Irgendwann amoi, wast ehi verreck eh so a

du hast immer gesagt so ein Unkraut wie du bist verdirbt nichti verreck eh so a
mi hockn eh die Ef-ler um, quasi mechanische Unkrautbekämpfung.du hast immer gesagt so ein Unkraut wie du bist verdirbt nicht
A geh, so a zache Staudn wia du hoit eh was ausmi hockn eh die Ef-ler um, quasi mechanische Unkrautbekämpfung.
Owa gaunz hot´s unser Bekannter, der Anti ned gschafft

i hob grod a poor Tee zum rum kugeln getrunkenNu wer a Kaffeetschal? Warad grad beim machen
gibts irgendwos mim Rum a? bei uns schneibts .... mir wird koid nur beim zuaschaunNu wer a Kaffeetschal? Warad grad beim machen
An gscheiden Bauntee? Oda an Lumbumba?gibts irgendwos mim Rum a? bei uns schneibts .... mir wird koid nur beim zuaschaun
sicha, stott Wossa füllst Rum in den Wasserbehältergibts irgendwos mim Rum a? bei uns schneibts .... mir wird koid nur beim zuaschaun
zwafingerbaunteeAn gscheiden Bauntee? Oda an Lumbumba?
Kane guaden Erinnerungen dran?zwafingerbaunteena na des kenn i scho,
A Gaugau mit Rumwos is a Lumbumda?![]()
Soichane kenn i afür Euch wär meine verstorbene Altnachbarin recht, die hot Schnaps beim Tee mitaufgekocht, das ma nix davon merkte und hot oan no die Schnopsfloschn zuwe gstellt und hot gmeint richt söwa zsamm