- Reaktionen
- 92.197
- Checks
- 18
Wenigstns a gscheite Maschin. Is die wirklich grün?Kein problem
Wie gesagt bin neu
Bin der korni
26
Aus bezirk amstetten
Tattoos
Biker
Und eigt für alles zu haben![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wenigstns a gscheite Maschin. Is die wirklich grün?Kein problem
Wie gesagt bin neu
Bin der korni
26
Aus bezirk amstetten
Tattoos
Biker
Und eigt für alles zu haben![]()
Na daun wünsch i da a an schönen Geburtstag.Nööö a dezentes Wohlfühlgefühl....![]()
ThxNa daun wünsch i da a an schönen Geburtstag.
Lass mi heuer mal mein Runden überstehen![]()
... waunn waradn dea gaynau?... losst si iwie aus deinen Profildaten ned auslesen ... und Eintrog vo mia host a nu kan ... waunn waradn dea gaynau?... losst si iwie aus deinen Profildaten ned auslesen ... und Eintrog vo mia host a nu kan
![]()
i kons ned song
![]()
... schaumst di so fia dei Sternzeichn, oda haum da deine Ötan nia vazöht waunnst Purzeltog host, hah ... schaumst di so fia dei Sternzeichn, oda haum da deine Ötan nia vazöht waunnst Purzeltog host, hah
![]()
donn tuasts hoid singa
Nö, mei Sternzeichn is eh liab... schaumst di so fia dei Sternzeichn, oda haum da deine Ötan nia vazöht waunnst Purzeltog host, hah
![]()
Na dannJede Menge Ouzo, Wein und Sekt...
I wad zan niederlegen![]()
![]()
![]()
![]()
Leider nicht mehr so grün wie früherWenigstns a gscheite Maschin. Is die wirklich grün?
I bin immer fit@Mitglied #444228 seids schon wieder fit?
Nana...i glaub der hod sich beim kleinen a bissl angestecktHast DWT-Kathi kaputt gemacht![]()
Oiso eh ned so schlimm?Nana...i glaub der hod sich beim kleinen a bissl angesteckt
Lass mi heuer mal mein Runden überstehen![]()
Siehste ...in 6 Joah hob i mein nexxten Runden scho wieder überrundet![]()
![]()
![]()
![]()
Me too