- Reaktionen
- 815
- Checks
- 6
und das ist nur 1x im Jahr, von 24. auf 25. Dezember
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Des haum ma meine Eltern a imma dazöht. Funktioniert hods nie ba unsere Vichavon gestern auf heute in der Nacht starten die Raunächte, besser gesagt genau um Mitternacht haben sie begonnen da hörst du wenn du brav bist die Tiere im Stall reden...
weilst wahrscheinlich net brav woarst...Des haum ma meine Eltern a imma dazöht. Funktioniert hods nie ba unsere Vicha![]()
Bei uns war er Fr. und Sam. auch a paar mal wegSturm sagt geht ned
Da hats wohl wo a Leitung erwischt![]()
Wann soi ma do sei zum hoiz hoinBei uns war er Fr. und Sam. auch a paar mal weg.
... des wär uns eh mehr wuarscht, wir haben a Traktorbotstromaggregat und wenn in der Nacht kein Strom ist, kühlt sich der ETA Heizkessel eh so halbwegs selber runter, damit nix passiert.
NUR! Im Wald hat der Sturm scho wieder ordentlich Schaden angerichtet. GöGa schätzt dass 500fm liegen und des überall verstreut, also dass die Stabilität vo Waldsäume und geschlossenen Beständen wieder schlechter geworden ist
![]()
Schnee! Hätt i gewollt!Der Winter ist so schön...
Der Regen erst! Richtig schön draußen.
Wer braucht da schon die Warme Jahreszeit!![]()
Wann soi ma do sei zum hoiz hoin
Na im ernst, des is a schena scheiß![]()
bei uns wär des bisserl Wald dann leer.Schnee! Hätt i gewollt!
Ned Regen/Schneegatsch, der mit 80 km/h gegens G'sicht drischt
Obwohl jz brauch i koan Schnee auch nimma, sunst wirds Holz aufräumen noch gefährlicher![]()
Host dich eh ned verkühlt in deinem knappen Outfit?
-11°C hatten wir scho mal im Novbei uns wär des bisserl Wald dann leer.
owa Tiefwinter is jo erst im Jänner
Ende November war es eh kälter als jetzt-11°C hatten wir scho mal im Nov....des woar auch ganz eigenartig
Nana bin hart im nehmaHost dich eh ned verkühlt in deinem knappen Outfit?![]()
Do hättst dich ned so oft löschen lassen sollen, wennst nu des Profil hättest, des du vor 2020 hattest, dann hast eh scho einen Teil vo de Premium Vorteilees ist schon arg wie nahe es bei mir beieinander liegt zwischen Premium bestellen und Profil löschen lassen
I hob a ka Premium und mei Account is aus 2022Do hättst dich ned so oft löschen lassen sollen, wennst nu des Profil hättest, des du vor 2020 hattest, dann hast eh scho einen Teil vo de Premium Vorteile![]()
Vor 2020, du bist ja quasi nu a Jungspund do herinnenI hob a ka Premium und mei Account is aus 2022
Na des woar nur de Abspaltung vom Paaracount Paarnöwest. Es hod nie wer gewusst, wer do jetz schreibt. Des is ma am A.... Gegangen.Vor 2020, du bist ja quasi nu a Jungspund do herinnen![]()
Dann wirst den Unterschied eh kennenI hob a ka Premium und mei Account is aus 2022
Des is ma eigentlich egal. Wenn i wem wos schickn will, dann hob i meistens eh de Telnummer Facebook telegramm account.Dann wirst den Unterschied eh kennen. Beim paarnöwest Profil könnts zB Bilder in PN's verschicken für dein neues DWT_Kathi Profil bräuchtest dazu de Premium Mitgliedschaft .. woart.. und irgendwos is ma auch mal aufgefallen, was bei meinem (vor 2020) Frau Profil geht, aber bei unserem (nach 2020) Paar Profil ned
... mir foits nimma ein
![]()
Wir hattens mal fürs Paarprofil. Beim Kontakte suchen wenn ma mal auf Urlaub sand, hats uns scho taugtDes is ma eigentlich egal. Wenn i wem wos schickn will, dann hob i meistens eh de Telnummer Facebook telegramm account.
Also brauch i Premium ned.
Für ois andere, is ma des zu teuer.