- Reaktionen
- 39.617
- Checks
- 28
Was denn, nirgends hast als Frau soviel Wahlmöglichkeit wie im EF....ned mal im SchuhgeschäftAaaso?![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Was denn, nirgends hast als Frau soviel Wahlmöglichkeit wie im EF....ned mal im SchuhgeschäftAaaso?![]()
wo meine hingschaut hot wia´s mi gnumman hot woas i owa nedOarma schworza koda
Von andere kan i ned reden, owa jo, i bin a ganz a schlimme was des angeht![]()
Pscht, jetzt verrot ned ois![]()

... fia di wearn si a nu 3 Zinkn findn lossn wosd di draufsetzn kaunnst...
![]()
![]()
![]()
Was denn, nirgends hast als Frau soviel Wahlmöglichkeit wie im EF....ned mal im Schuhgeschäft![]()

Mia san mit Schuhe owa ned zum vergleichenWas denn, nirgends hast als Frau soviel Wahlmöglichkeit wie im EF....ned mal im Schuhgeschäft![]()

Mia san mit Schuhe owa ned zum vergleichen![]()

willst owa ned?Ja das stimmt
Wannst, woitats, kunntats da gaaaanz viel.......

najo, gaunz dünn bin i ned, owa extra dick is meiner nedNa jo
Große, Klane, Dicke, Dünne, Brade, Schmale, Hoche, Niadrige, Dunkke Helle.......
![]()
Was denn, nirgends hast als Frau soviel Wahlmöglichkeit wie im EF....ned mal im Schuhgeschäft![]()
Na eh, es seids vü mehr do herinnenMia san mit Schuhe owa ned zum vergleichen![]()
Mia san mit Schuhe owa ned zum vergleichen![]()
... warum eigentli ned?... ma ziagt jo nua Schuach au, de an passn, oda? zu große Auswahl verwirrtUnd trotzdem finden sie nix und nehmen dann eben irgendwas und reden sich am ende ein, Mah woa des guat das i des gnumma hob!![]()
Wenn man keine Ahnung hat......Und trotzdem finden sie nix und nehmen dann eben irgendwas und reden sich am ende ein, Mah woa des guat das i des gnumma hob!![]()
willst owa ned?![]()
is es für di rein nur Gaude?Brauch i GsD ned, bin mit mein Schatz guat aufghobn
I noch mit was er mag und jetzt macht er bei meim "Scheiß" a mit, gö @Mitglied #679500
Wenn i des ef vor meim Schatzl scho kennt hätt, war i scho anders unterwegs gwesen.
Wann i mi traut hätt, do war i nu schüchtern![]()
SO, bittesehrGib a ruh du HF!![]()
I würd sogn für de meisten, de i do bis jetzt troffn hobis es für di rein nur Gaude?