G
Gast
(Gelöschter Account)
najo, die mi beim alten Profil gecheckt haben, verachten mich jetzt die MeistenVastehn tät ma uns sicha.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
najo, die mi beim alten Profil gecheckt haben, verachten mich jetzt die MeistenVastehn tät ma uns sicha.
Jo eh. Owa des hoit scho seit 2000 Joahr. Des loss ma uns de nextn a ned nehma PUNKTKlar dass sich so an Schas nur de Männer der Kirche ausdenken haum miassn. Haben sich vor tausend Jahren alles schon schön zurechtgeschrieben de Weisen und Gelehrten. Sonst wadns wahrscheinlich ned weit kumma de Wiaschtln.

Des muass ja ned zwangsläufig an dir liegen...aussa du bist von naturaus a Arschloch. So kommst jetzt owa ned rübernajo, die mi beim alten Profil gecheckt haben, verachten mich jetzt die Meisten
Host wos angstöt?najo, die mi beim alten Profil gecheckt haben, verachten mich jetzt die Meisten

Bist da sicha dasd scho munter bist und ned nur alles träumst?Jo eh. Owa des hoit scho seit 2000 Joahr. Des loss ma uns de nextn a ned nehma PUNKT![]()

Jo bin. Seit da Gschicht mit da Zecha gaunz sicha.Bist da sicha dasd scho munter bist und ned nur alles träumst?![]()
![]()
Sorry musste grad vor mich hinlachenJo bin. Seit da Gschicht mit da Zecha gaunz sicha.
Und do gibts jetzt nix zum bled locha.

drüber sag ich nix mehr, hab mich da mit einigen sauber die Finger verbranntDes muass ja ned zwangsläufig an dir liegen...aussa du bist von naturaus a Arschloch. So kommst jetzt owa ned rüber
Ja dass kenn ich auch. Mia auwa wurscht was einige von mir denken. Is deren Problem ned meins. I bin wia i bin und wems ned ins Schema passt hat eben Pech.drüber sag ich nix mehr, hab mich da mit einigen sauber die Finger verbrannt
Echt jetzt i bekomm Popoklatsch?

Ned nur des......Echt jetzt i bekomm Popoklatsch?![]()
![]()
![]()
![]()
unsa gretzleigener Hubschrauber is grad ausgflogen, der funktioniertund da Fliega geht wohrscheinlich a ned wenn´s zkoit is![]()
Na supa, des gfoit ihr nu a.Echt jetzt i bekomm Popoklatsch?![]()
![]()
![]()
![]()
ahaunsa gretzleigener Hubschrauber is grad ausgflogen, der funktioniert
Da is eh ned allanigNa supa, des gfoit ihr nu a.
Lauter bärverse do.Da is eh ned allanig![]()