- Reaktionen
- 121.920
- Checks
- 57
Sowas wia aufm Profübüdl, in vaschiedene AusführungenVazöhh
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Sowas wia aufm Profübüdl, in vaschiedene AusführungenVazöhh
![]()
Dann glaub i da, dasd miad bist, weu oiwei grad fia ana hoib Stund wieda liegn geh is zachWir haum voi geböselt.. bis 00.30Uhr.. do hod mei GöGa an Oberschenkelkrampf kriagt. Oiso raus ausn Bett seinen Oberschenkel einschmiern und massieren.
Umara 3.00Uhr hob i meinen Mann in den Wald zum Traktor raufgefahren und um 5.00Uhr bin i zur Stallarbeit aufgestanden.
Host recht, i geh a Silo saglnKadaver bewegen und nu a bissltanken
Firchtn si scho olle auf den Wochenbeginnalle so stad?
A geh, werd scho ned so schlimm werdnFirchtn si scho olle auf den Wochenbeginn![]()
Maunche ham koa Freid damit
Bleibt owa ned ausMaunche ham koa Freid damit
KlorBleibt owa ned aus, da muas ma durch
Is voi hübschSowas wia aufm Profübüdl, in vaschiedene Ausführungen![]()
![]()
Hob i a fia di ganze HandIs voi hübschHob i eh scho bewundert
![]()
Dafür hauma den ganzen nm im Bett verbrachtDann glaub i da, dasd miad bist, weu oiwei grad fia ana hoib Stund wieda liegn geh is zach
Stimt, owa manchmoi braucht ma des a; vor allem noch so ana NochtDafür hauma den ganzen nm im Bett verbrachtund 3h g'schlofn
.
A bisserl schod bei dem schönen Wetter, dafür fühl i mi jz wieder besser.
nein ich freue mich die stresshaften Wochenende sind nichts für michFirchtn si scho olle auf den Wochenbeginn![]()
Hobts so aufn Putz g'hautnein ich freue mich die stresshaften Wochenende sind nichts für mich
Wir wie es sich für Eltern und Großeltern gehörtHobts so aufn Putz g'haut![]()
?
Oder woar d'Verwandschaft/Bekanntschaft zu Besuch?![]()
Dann muaßt irgendwas falsch machennein ich freue mich die stresshaften Wochenende sind nichts für mich
keine Ahnung wie du es machst ?wahrscheinlich arbeitest du durch und hast dadurch keinen WochenendstressDann muaßt irgendwas falsch machen
Mostis